359614
Book
In basket
W książce starano ukazać się jak dzięki rozwojowi Internetu i technologii mobilnych, nowych narzędzi cyfrowych każde kolejne pokolenia zyskują nowe możliwości rozwoju osobistego i zawodowego. Omówiono przestrzenie kontaktów społecznych bezpośrednich i zapośredniczonych przez medium a także niektóre pozytywne i negatywne fenomeny życia społecznego w sieci. Ponadto wyjaśniono istotę i cechy paradygmatu technologii informacyjnej stanowiące podstawę społeczeństwa informacyjnego. Ukazano, jak do refleksji badawczej można adaptować teorie z różnych nauk. Uzasadniono, że współczesny proces uczenia (się) ewoluuje w kierunku meta-nauczania / quasi- nauczania eksponującego przede wszystkim samodzielne uczenie się człowieka. Przedstawiono wyniki ważniejszych badań autora koncentrujących się wokół dzieci, młodzieży i dorosłych jako uczestników procesów edukacyjnych w sieci. Zwrócono uwagę na wspierającą rolę nowych mediów w funkcjonowaniu osób niepełnosprawnych. Jest to opracowanie, które w sposób całościowy ukazuje wykorzystanie narzędzi technologii informacyjnych w edukacji i w rozwoju osobistym człowieka na różnych etapach jego życia.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 75243 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 49-54.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again