360332
Book
In basket
W publikacji podejmowany jest istotny temat percepcji alkoholu przez młodzież. Badania prowadzone w 2024 r. objęły grupę studentów, a ich celem było zrozumienie, jak młodzi ludzie postrzegają alkohol i jakie znaczenie mu nadają. Autorzy skupiają się zarówno na ogólnych zachowaniach związanych z konsumpcją alkoholu, jak i na specyficznych predyspozycjach dotyczących różnych napojów alkoholowych. Książka zawiera wiele interesujących danych, w tym analizy dotyczące kognitywnego wizerunku alkoholu, funkcji społecznych związanych z jego spożywaniem, a także idei i emocji towarzyszących piciu. Przeprowadzono szczegółowe badania, które dotyczą m.in. sytuacji, w których młodzież najczęściej sięga po alkohol, oraz ich wyobrażeń związanych z różnymi rodzajami napojów. W każdym rozdziale autorzy oferują wnikliwe analizy dotyczące funkcji alkoholu w codziennym życiu młodych ludzi, jak również wpływu społeczeństwa i kultury na nawyki picia.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 80803 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 123-127.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again