344154
Książka
W koszyku
"Przedstawiona do recenzji monografia składa się z 27 rozdziałów, z których każdy ma formę artykułu naukowego, a ich tematyka wpisuje się we współczesny dyskurs medioznawczy na temat dziennikarstwa jakościowego. [...] Przedstawiono w nich zarówno przyczyny spadku zaufania do mediów i obniżania się prestiżu zawodu dziennikarskiego, takie jak uwikłanie polityczne mediów i dziennikarzy, presja rynkowa wynikająca z modelu biznesowego, w jakim funkcjonują współczesne media, czy wpływ nowych technologii na zmiany w postrzeganiu społecznej roli dziennikarzy, jak i budzące nadzieję na poprawę sytuacji okoliczności i zjawiska. Te ostatnie związane są ze wzrastającym znaczeniem dziennikarstwa jakościowego, w którym upatruje się remedium na niemal wszystkie wspomniane wyżej problemy. […] Aktualność i waga naukowa podjętej w monografii problematyki pozwalają mi stwierdzić z pełnym przekonaniem, że pozycja ta wnosi nowe ustalenia do dorobku polskiego medioznawstwa i warta jest szybkiego wydania." - z recenzji prof. dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 75674/II (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografie, netografie przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej