350646
Książka
W koszyku
W pracy projektanta nie chodzi wyłącznie o projektowanie. Przede wszystkim trzeba wiedzieć, co stworzyć i jak przekonać innych, aby to zbudowali. By Twój produkt cyfrowy odniósł sukces, musisz poważnie przemyśleć kwestie wrażeń użytkownika, czyli UX. Takie podejście przynosi korzyści nie tylko projektowi, ale jest zbawienne dla całej firmy! Wyjątkowość tej książki polega na pragmatyzmie: opisano w niej, jak wyglądają realia pracy projektanta UX i jak bardzo potrafią być zagmatwane. Zapoznasz się z różnymi kontekstami i sytuacjami związanymi z projektowaniem UX, a także z ograniczeniami, jakie temu towarzyszą. To przygotuje Cię do prawdziwych wyzwań związanych z osobami zaangażowanymi w projekty. Poznasz też realia działalności firm i znaczenie aspektów biznesowych i finansowych. Posiądziesz cenną umiejętność godzenia celów komercyjnych ze swoją pracą bez uszczerbku dla empatii i etyki projektowania. Dzięki książce: zidentyfikujesz wartościowe zagadnienia i będziesz je systematycznie rozwiązywać przeprowadzisz badania i uzyskasz cenne wyniki mimo presji budżetu i czasu dostosujesz swoje projekty do modelu biznesowego nauczysz się skutecznej komunikacji z interesariuszami unikniesz przypadkowego zrujnowania swojej firmy (i kilku innych pułapek).
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79490 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: UX for business : how to design valuable digital companies, 2024
Uwaga ogólna
Na stronie tytułowej i okładce także nazwa wydawcy oryginału: O'Reilly.
W książce także ISBN oryginału.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej