359614
Book
In basket
W pracy projektanta nie chodzi wyłącznie o projektowanie. Przede wszystkim trzeba wiedzieć, co stworzyć i jak przekonać innych, aby to zbudowali. By Twój produkt cyfrowy odniósł sukces, musisz poważnie przemyśleć kwestie wrażeń użytkownika, czyli UX. Wyjątkowość tej książki polega na pragmatyzmie: opisano w niej, jak wyglądają realia pracy projektanta UX i jak bardzo potrafią być zagmatwane. Zapoznasz się z różnymi kontekstami i sytuacjami związanymi z projektowaniem UX, a także z ograniczeniami, jakie temu towarzyszą. To przygotuje Cię do prawdziwych wyzwań związanych z osobami zaangażowanymi w projekty. Poznasz też realia działalności firm i znaczenie aspektów biznesowych i finansowych. Posiądziesz cenną umiejętność godzenia celów komercyjnych ze swoją pracą bez uszczerbku dla empatii i etyki projektowania. Dzięki książce: zidentyfikujesz wartościowe zagadnienia i będziesz je systematycznie rozwiązywać przeprowadzisz badania i uzyskasz cenne wyniki mimo presji budżetu i czasu dostosujesz swoje projekty do modelu biznesowego nauczysz się skutecznej komunikacji z interesariuszami unikniesz przypadkowego zrujnowania swojej firmy i kilku innych pułapek.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. 79490 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: UX for business : how to design valuable digital companies, 2024
General note
Na stronie tytułowej i okładce także nazwa wydawcy oryginału: O'Reilly.
W książce także ISBN oryginału.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again