360332
Book
In basket
Książka stanowi kompendium wiedzy na temat roli osobowości, kompetencji społecznych i inteligencji emocjonalnej w kształtowaniu efektywnego stylu zarządzania. Autorka wskazuje na zmiany, które zachodzą w zarządzaniu w dobie cyfryzacji i sztucznej inteligencji, podkreślając konieczność adaptacji liderów do nowych realiów. Przedstawia interdyscyplinarne podejście, łącząc zarządzanie z psychologią, oraz omawia "miękkie kompetencje" przywódcze, które stanowią fundament skutecznego kierowania. Książka oferuje praktyczne narzędzia i wyniki badań, które pomagają menedżerom rozwijać swoje umiejętności i lepiej dostosować się do wyzwań współczesnego rynku pracy.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 82110 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 129-135.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again