360189
Książka
W koszyku
Hasło UKD
Odruchy - psychologia Psychofizjologia Inteligencja - psychologia Mózg - fizjologia Komunikacja społeczna - socjologia Zachowania społeczne
Książka napisana przystępnym językiem to próba wszechstronnego wyjaśnienia fenomenu tzw. prania mózgu. Autorka charakteryzuje sposoby (perswazja, podstęp, siła) i okoliczności, w jakich ludzie wpływają na myślenie i poglądy innych. Tłumaczy, jak "pranie mózgu" ma się do jego budowy i działania, omawia wykorzystywanie tego zjawiska w reklamie, telewizji, polityce, edukacji. Książkę czyta się bardzo dobrze.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [379-382]. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej