360229
Book
In basket
Hasło UKD
Odruchy - psychologia Psychofizjologia Inteligencja - psychologia Mózg - fizjologia Komunikacja społeczna - socjologia Zachowania społeczne
Książka napisana przystępnym językiem to próba wszechstronnego wyjaśnienia fenomenu tzw. prania mózgu. Autorka charakteryzuje sposoby (perswazja, podstęp, siła) i okoliczności, w jakich ludzie wpływają na myślenie i poglądy innych. Tłumaczy, jak "pranie mózgu" ma się do jego budowy i działania, omawia wykorzystywanie tego zjawiska w reklamie, telewizji, polityce, edukacji. Książkę czyta się bardzo dobrze.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [379-382]. Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again