360270
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka przestawia zwięzły opis kolejnych etapów sformalizowanego procesu tworzenia planu marketingowego - od badań i analizy bieżącej sytuacji po opracowanie strategii oraz planowanie oceny i kontroli wdrażania. Liczne przykłady ilustrują rzeczywiste zastosowanie planowania marketingowego na rynkach dóbr konsumpcyjnych i instytucjonalnych, w firmach wielkich i małych, w działalności tradycyjnej i internetowej, a także w organizacjach non profit. Książka jest przeznaczona dla szerokiego kręgu Czytelników, począwszy od studentów wyższych uczelni różnego typu, a skończywszy na osobach zajmujących się marketingiem.
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Zawiera słowniczek.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 253.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej