344395
Książka
W koszyku
Hasło UKD: Komunikacja społeczna - socjologia - Polska
Książka napisana przez dziennikarzy, ale z perspektywy odbiorców. Jest próbą odpowiedzi na pytania o faktyczną siłę czwartej władzy w kreowaniu rzeczywistości nie tylko medialnej. Czytelnik znajdzie tu omówienie charakterystycznych cech nowoczesnych mediów, takich jak: globalizacja zasięgu, homogenizacja treści, unifikacja formy przekazu, zacieranie granicy między gatunkami wypowiedzi. Media ukazane są tu także jako produkt uczestniczący w grach rynkowych i ulegający często dyktatowi opłacalności.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej