359614
Książka
W koszyku
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników. Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek: opartą na percepcji odbiorcy, na reakcji emocjonalnej, na więzi społecznej oraz na idei kulturowej. Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72158 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Miejsce wydania według siedziby wydawcy - http://nieoczywiste.pl/index.php/pl/kontakt.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 235-242. Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej