350418
Książka
W koszyku
Autorka w nowatorski sposób opisuje kompetencje komunikacyjne dzieci z autyzmem i analizuje zachowania uznane za typowe dla dzieci z całościowymi zaburzeniami rozwojowymi. Ukazuje wpływ zaburzeń w obrębie kompetencji komunikacyjnej na realizację funkcji komunikacyjnej wypowiedzi.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 78001 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 271-284.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla pracowników naukowych i studentów zainteresowanych komunikacją językową, jej uwarunkowaniami i zaburzeniami, a także zajmujących się problematyką autyzmu, pedagogów specjalnych, logopedów oraz rodziców i opiekunów dzieci z autyzmem.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej