359614
Book
In basket
(Biblioteka Myśli Współczesnej)
Książka Daviesa mówi o tym, jak pojęcie szczęścia stało się obiektem współczesnego marketingu – przedmiotem, który można sprzedać jak każdy inny produkt. Ważnym jej wątkiem jest krytyka wniosków wyciąganych z tzw. neuronauk. Autor sprzeciwia się biologizacji szczęścia – traktowaniu go jako odpowiedniego stężenia neuroprzekaźników czy aktywności określonych partii mózgu. To książka filozoficzna, ale napisana przystępnym, popularyzatorskim językiem – stawiająca ważne pytania i jednocześnie niepokojąca, bo pokazuje, że nad współczesnymi społeczeństwami Zachodu długim cieniem kładzie się dystopijna wizja w stylu Huxleya.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 75508 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Happiness industry : how government and big business sold us well-being, 2015
General note
Tytuł oryginału: The Happiness industry : how government and big business sold us well-being.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again