359614
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; 4178)
(Acta Universitatis Wratislaviensis. Nauki o Komunikacji Społecznej i Mediach)
Czy kraj powinien stać się obiektem działań marketingowych? Ten problem wydaje się dawno rozstrzygnięty. Według wielu badaczy, polityków oraz przedstawicieli biznesu państwo musi efektywnie zarządzać własną marką w celu zwiększenia konkurencyjności i sprawczości. Sam branding narodowy zmienił swój status, z chwytliwej metafory stając się podstawą realnych decyzji politycznych, wpływających na losy obywateli tak różnych państw jak Wielka Brytania, Dania, Japonia, Polska czy Bułgaria. Analizując najważniejsze publikacje poświęcone tematyce zarządzania marką kraju, autor Wspólnoty ekspertów pokazuje ewolucję tego fenomenu oraz wpływ, jaki idee oraz teorie wywierają na rzeczywistość społeczną. Rozważa relacje i wzajemne przenikanie między tytułową wspólnotą ekspertów i mediami współkształtującymi społeczne i polityczne realia. Wnioski płynące z lektury mogą być inspiracją do dyskusji na temat postrzegania oraz wykorzystywania wiedzy eksperckiej w czasach później nowoczesności.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 77722 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia, netografia na stronach 333-359.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again