360104
Książka
W koszyku
Obszerna praca zawierająca solidne podstawy empiryczne wiedzy na temat tego jak ludzie zmieniają się przez kontakt z innymi ludźmi i mediami, a także obszerną przydatność pragmatyczną tej wiedzy. Praca przede wszystkim dla studentów, psychologów i socjologów.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45392 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Psychology of attitude change and social influence
Uwaga ogólna
Tytuł oryginału: The psychology of attitude change and social influence.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 481-[504].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej