360125
Book
In basket
Obszerna praca zawierająca solidne podstawy empiryczne wiedzy na temat tego jak ludzie zmieniają się przez kontakt z innymi ludźmi i mediami, a także obszerną przydatność pragmatyczną tej wiedzy. Praca przede wszystkim dla studentów, psychologów i socjologów.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 45392 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Psychology of attitude change and social influence
General note
Tytuł oryginału: The psychology of attitude change and social influence.
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 481-[504].
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again