360277
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; wyd. pod red. Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekł. [z ang. Robert Bartołd et al.]. - Wyd. 1 (dodr.). - Poznań : "Rebis", cop. 2005. - XXXI, [1], 754 s. : il., faks., fot., portr., wykr. ; 27 cm.
Podstawą tego wydania jest najaktualniejsza, zmieniona i uzupełniona jedenasta edycja amerykańska z 2003 roku. Kolejne wydanie rozszerzone zostało o rozdział o Internecie. Praca prezentuje najnowsze pojęcia, teorie i strategie, kładzie nacisk na dostosowanie marketingu do warunków prowadzenia działalności gospodarczej.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Indeksy.
U dołu s. tyt. nazwa wydawcy oryginału: Prentice Hall.
Na s. tyt.: Wyd. 11 [tł. wg 11 wyd. oryg.].
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. częśc. przy rozdz.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej