360277
Book
In basket
Marketing / Philip Kotler ; wyd. pod red. Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przekł. [z ang. Robert Bartołd et al.]. - Wyd. 1 (dodr.). - Poznań : "Rebis", cop. 2005. - XXXI, [1], 754 s. : il., faks., fot., portr., wykr. ; 27 cm.
Podstawą tego wydania jest najaktualniejsza, zmieniona i uzupełniona jedenasta edycja amerykańska z 2003 roku. Kolejne wydanie rozszerzone zostało o rozdział o Internecie. Praca prezentuje najnowsze pojęcia, teorie i strategie, kładzie nacisk na dostosowanie marketingu do warunków prowadzenia działalności gospodarczej.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu
There are copies available to loan: sygn. 339 (1 egz.)
Notes:
General note
Indeksy.
U dołu s. tyt. nazwa wydawcy oryginału: Prentice Hall.
Na s. tyt.: Wyd. 11 [tł. wg 11 wyd. oryg.].
Bibliography, etc. note
Bibliogr. częśc. przy rozdz.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again