360324
Brak okładki
Książka
W koszyku
Promocja : system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem / Jan W. Wiktor. - Wyd. 1 (dodr.) - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2005. - 308, [2] s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Hasło UKD
Książka zawiera pogłębioną analizę roli promocji w strategii marketingowej przedsiębiorstwa. Autor koncentruje swe rozważania na trzech podstawowych elementach procesu komunikacji: nadawcy, odbiorcy oraz formach i instrumentach przekazu, wyróżniając komunikację osobistą, masową i wirtualną. Praca polecana przede wszystkim studentom na kierunkach ekonomicznych.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 298-[306].
Uwaga dotycząca języka
Streszcz. ang.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej