360332
Book
In basket
Reklama : podręcznik / Robert Nowacki. - Warszawa : "Difin", 2005. - 272 s. : il., faks., fot. (gł. kolor.), wykr. ; 23 cm.
(Edukacja / Difin)
Hasło UKD
Reklama Marketing
Celem podręcznika jest zaprezentowanie usystematyzowanej wiedzy z zakresu reklamy, poprzez wszystkie etapy całego procesu planowania i zarządzania działalnością reklamową. Zaprezentowane treści wsparte zostały licznymi ilustracjami z praktyki gospodarczej w Polsce, a zawarte w podręczniku przykłady, ćwiczenia i pytania kontrolne pozwalają na doskonalenie przyswojonej wiedzy w sposób praktyczny. Publikacja dla uczniów szkół średnich, studentów oraz osób zainteresowanych tematem.
Availability:
All copies are currently on loan: sygn. 659 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [250]-252.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again