360332
Książka
W koszyku
Reklama : podręcznik / Robert Nowacki. - Warszawa : "Difin", 2005. - 272 s. : il., faks., fot. (gł. kolor.), wykr. ; 23 cm.
(Edukacja / Difin)
Hasło UKD
Reklama Marketing
Celem podręcznika jest zaprezentowanie usystematyzowanej wiedzy z zakresu reklamy, poprzez wszystkie etapy całego procesu planowania i zarządzania działalnością reklamową. Zaprezentowane treści wsparte zostały licznymi ilustracjami z praktyki gospodarczej w Polsce, a zawarte w podręczniku przykłady, ćwiczenia i pytania kontrolne pozwalają na doskonalenie przyswojonej wiedzy w sposób praktyczny. Publikacja dla uczniów szkół średnich, studentów oraz osób zainteresowanych tematem.
Status dostępności:
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [250]-252.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej