360332
No cover
Journal
In basket
Autor jest adiunktem Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Zarządzania " Edukacja" we Wrocławiu. Niniejsza praca to szczegółowa monografia opisująca i interpretująca zmiany na polskim rynku prasowym po 1989 roku pod kątem marketingowym. Autor uwzględnił zarówno czynniki ekonomiczne jak i pozaekonomiczne wykazując wpływ rozwijającego się marketingu na producentów, dystrybutorów i odbiorców prasy. Książka znajdzie czytelników wśród praktyków - zarządzających i związanych z rynkiem mediów pracowników działów PR, menedżerów i redaktorów jak również wśród teoretyków - głównie studentów dziennikarstwa.
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 225-229.
Target audience note
Dla studentów marketingu, zarządzania, dziennikarstwa oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych, również dla wydawców prasy, a także pracowników agencji reklamowych i PR.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again