360332
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Autor jest adiunktem Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Wyższej Szkoły Zarządzania " Edukacja" we Wrocławiu. Niniejsza praca to szczegółowa monografia opisująca i interpretująca zmiany na polskim rynku prasowym po 1989 roku pod kątem marketingowym. Autor uwzględnił zarówno czynniki ekonomiczne jak i pozaekonomiczne wykazując wpływ rozwijającego się marketingu na producentów, dystrybutorów i odbiorców prasy. Książka znajdzie czytelników wśród praktyków - zarządzających i związanych z rynkiem mediów pracowników działów PR, menedżerów i redaktorów jak również wśród teoretyków - głównie studentów dziennikarstwa.
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 225-229.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów marketingu, zarządzania, dziennikarstwa oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych, również dla wydawców prasy, a także pracowników agencji reklamowych i PR.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej