360320
No cover
Journal
In basket
Marketing polityczny w Internecie / Sergiusz Trzeciak. - Warszawa : Muza, 2010. - 175, [1] s. : il. kolor. ; 24 cm.
Podręcznik marketingu politycznego prowadzonego przez Internet. Adresowany do kandydatów w wyborach, samorządowców, polityków, pracowników biur poselskich, urzędników administracji publicznej, specjalistów PR i reklamy oraz wszystkich zainteresowanych stworzeniem własnego profesjonalnego wizerunku w Internecie. Przydatny dla studentów politologii, marketingu oraz socjologii lub psychologii społecznej. W książce zamieszczono wykaz polskiej i angielskojęzycznej literatury z zakresu marketingu politycznego oraz przydatnych stron internetowych, słownik ważnych pojęć i bibliografię.
Notes:
General note
Literatura z zakresu marketingu politycznego s. 167-171.
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 164-166.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again