360320
Brak okładki
Czasopismo
W koszyku
Marketing polityczny w Internecie / Sergiusz Trzeciak. - Warszawa : Muza, 2010. - 175, [1] s. : il. kolor. ; 24 cm.
Podręcznik marketingu politycznego prowadzonego przez Internet. Adresowany do kandydatów w wyborach, samorządowców, polityków, pracowników biur poselskich, urzędników administracji publicznej, specjalistów PR i reklamy oraz wszystkich zainteresowanych stworzeniem własnego profesjonalnego wizerunku w Internecie. Przydatny dla studentów politologii, marketingu oraz socjologii lub psychologii społecznej. W książce zamieszczono wykaz polskiej i angielskojęzycznej literatury z zakresu marketingu politycznego oraz przydatnych stron internetowych, słownik ważnych pojęć i bibliografię.
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Literatura z zakresu marketingu politycznego s. 167-171.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 164-166.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej