344006
Książka
W koszyku
Hasło UKD: Ubiory. Ozdoby. Moda Handel elektroniczny Znaki towarowe - handel - Niemcy Sprzedaż - zarządzanie Konsumecni - zachowania konsumentów
Ciekawie, z dziennikarskim zacięciem napisany reportaż o kulisach powstania i funkcjonowania nowatorskiego sklepu internetowego. Autor przeprowadził szereg wywiadów z naukowcami, menedżerami uznanych firm odzieżowych oraz ekspertami modowymi, szukając klucza do fenomenu „Zalando”.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Schrei vor Glück : Zalando oder shoppen gehen war gestern
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej