360098
Book
In basket
Genre/Form
Hasło UKD
Powieść polska
Opowieść o tym, dlaczego reklamy są, jakie są. I o tym, jak mocno trzeba upaść na głowę, żeby dobrowolnie zostać kreatywnym w agencji. Artur zostaje copywriterem, znając ten zawód tylko z hollywoodzkich filmów. W polskich realiach zamiast „fur i loftów” czeka na niego umowa śmieciowa i zgniłe kompromisy. Lawirując między prezesem cwaniakiem, cudownie nawróconym dyrektorem kreatywnym, klientką-nimfomanką i nierealnymi deadline'ami, chłopak pnie się na branżowe szczyty. Wkrótce staje na czele własnej agencji. Sytuację komplikuje pewna niezapłacona przez kontrahenta faktura. O pomoc w egzekucji długu prosi Artur zaprzyjaźnionych rosyjskich alfonsów.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu
Notes:
General note
Na s. red. błędny ISBN.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again