360022
Book
In basket
Subject
Hasło UKD
Bezpieczeństwo oprogramowania Bazy danych-informatyka Komputer a człowiek-interakcja Telewizja-technika Internet Maszyny-rodzaje Samochody
Internet rzeczy to termin marketingowy używany do opisywania urządzeń i usług, które mogą pośrednio albo bezpośrednio gromadzić, przetwarzać lub wymieniać dane za pośrednictwem sieci komputerowej. Autor bierze pod lupę wszystkie aspekty rzeczywistości połączonej w sieć. Tłumaczy, co jest realne, a co pozostaje w sferze hipotez i marzeń i w jaki sposób połączone urządzenia mogą poprawić jakość naszego życia prywatnego i zawodowego. Zwraca także uwagę na zagrożenia związane i Internetem rzeczy.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 004 (1 egz.)
Notes:
Tyt. oryg.: Internet of things
General note
Tyt. oryg.: The Internet of things : how smart TVs, smart cars, smart homes, and smart cities are changing the world.
Na książce błędny oryg. ISBN.
Bibliography, etc. note
Indeks.
Language note
Przekł. z ang.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again