359942
Książka
W koszyku
Książka dydaktyczna, której cel stanowi uświadomienie dzieciom podstawowych mechanizmów marketingu i reklamy, oraz wskazanie im różnego rodzaju sztuczek i pułapek czyhających na konsumenta. Autor opowiada o promocjach, rabatach, pozycjonowaniu towarów na półkach sklepowych itp.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Biblioteka zamknięta z powodu remontu
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. II (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej