359614
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka / Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich ; 194)
Książka adresowana jest zarówno do osób zainteresowanych komunikacją sponsoringową, jak i tych, którzy zajmują się komunikacją na poziomie całej organizacji. Mogą to być pracownicy korporacji, ale opisane tu zasady ko­munikacji są użyteczne również dla specjalistów i menedżerów pracujących w jednostkach budżetowych, samorządowych, związkach sportowych, klubach, fundacjach i stowarzyszeniach. Może również stanowić kompendium wiedzy dla studentów zarówno studiów licen­cjackich, jak i magisterskich, podyplomowych oraz doktoranckich. Książka stanowi przegląd publikacji środowisk naukowych i konfrontacji ich z doświadczeniem i wiedzą praktyków. Autor opisuje rynek sponsoringu sportowego w Polsce, wydatki sponsoringowe na świecie, prawa w sponsoringu do tytułów i znaku, drabinkę sponsorską oraz prawa wyłączności, prawa do wizerunków, prawa reklamowe, prawa marketingowe, sprzedażowe i public relations. Wśród ponad 500 materiałów źródło­wych wykorzystanych w publikacji znalazły się monografie naukowe, artykuły, raporty, badania i ekspertyzy, akty prawne, literatura popularnonau­kowa, netografia, umowy, prezentacje.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68657 (1 egz.)
Strefa uwag:
Dod. s. tyt.: Sponsorship communication in sport in the 21 century
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 319-340.
Uwaga dotycząca finansowania
Współfinansowanie: Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego (Polska)
Uwaga dotycząca języka
Spis treści także w języku angielskim.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej