360277
Książka
W koszyku
Hasło UKD
Reklama Marketing Zachowania społeczne Psychologia rozwojowa
Niezbędna lektura dla pracowników agencji reklamowych, pracowników działów marketingu i reklamy we wszystkich branżach, menadżerów i przedsiębiorców.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. oryg.: Hidden power of advertising
Uwaga ogólna
Tyt. oryg.: The hidden power of advertising.
Poprz. wyd. pt.: Ukryta moc reklamy.
Na okł.: W czym tkwi ukryta moc reklamy? Jak wywierać wpływ? Czym kierować się w planowaniu kampanii reklamowej?
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [153]-155.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej