347303
Brak okładki
Książka
W koszyku
Hasło UKD
Marketing-dla szkół wyższych
Książka ma stanowić podstawowy przewodnik umożliwiający poruszanie się w obszarze jakościowych badań marketingowych. Autorka wyjaśnia istotę badań jakościowych stosowanych w marketingu, przedstawia podstawy teoretyczne metodologii badawczej, porządkuje i klasyfikuje stosowane metody, prezentuje rolę, jaką odgrywają jakościowe badania marketingowe we współczesnym marketingu.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 219-222.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów wyższych uczelni wszystkich typów, menedżerów, biznesmenów oraz kadry kierowniczej.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej