350556
Książka
W koszyku
Przeobrażenia w świecie polskich mediów masowych po 1989 roku, ich burzliwy rozwój wyrażający się narodzinami licznych nowych gazet, czasopism, stacji radiowych i telewizyjnych, spowodowały duży popyt na wiedzę o szeroko rozumianej komunikacji społecznej - nie tylko w wymiarze czysto teoretycznym, ale i praktycznym. To z kolei zrodziło wiele wewnątrzśrodowiskowych inicjatyw, których efektem stały się prace poświęcone różnorodnym aspektom komunikowania, wśród których zdecydowaną większość stanowią jednak akademickie podręczniki poświęcone teorii tego procesu. Nieco inaczej rzecz się miała z pracami na temat praktycznych aspektów wykonywania zawodu dziennikarza. Tych ukazało się dotychczas niezbyt wiele, a spore zainteresowanie Czytelników wszelkimi publikacjami opisującymi tajniki dziennikarskiej profesji z góry niejako gwarantuje czytelniczy i rynkowy sukces.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 070 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.: s. [127].
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej