360324
Książka
W koszyku
Marketing : podręcznik akademicki / Eugeniusz Michalski. - Wyd. 1, dodr. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 2004. - 644, [2] s. : rys., wykr. ; 24 cm.
Hasło UKD
Marketing - podręczniki akademickie
Kompleksowy podręcznik do nauczania podstaw marketingu. Całość napisana przystępnie i przejrzyście. Praca przede wszystkim dla studentów wszystkich typów szkół wyższych studiujących podstawowe zagadnienia marketingu.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Indeks.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [633]-636.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów wszystkich typów szkół wyższych, studiujących podstawowe zagadnienia marketingu.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej