Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(5)
Forma i typ
Gry i zabawki
(5)
Dostępność
dostępne
(4)
wypożyczone
(1)
Placówka
BD13 (Staszica 5a)
(3)
BD36 (Redutowa 48)
(2)
Autor
Holek Tomáš
(1)
Mikša Petr
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
9-13 lat
(4)
6-8 lat
(3)
Dzieci
(3)
14-17 lat
(2)
Młodzież
(2)
Gatunek
Gry planszowe
(5)
5 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Herbaciany ogród / Tomáš Holek, Barbora Žižková. - Kraków : Albi Polska, © 2024. - 1 gra (1 plansza, 4 planszetki graczy, 28 pionków pagód, 32 pionki robotników, 4 pionki łodzi, 4 znaczniki punktów zwycięstwa, 44 karty początkowe, 30 czarnych znaczników filiżanek, 40 kafelków filiżanek, 1 żeton gracza rozpoczynającego, 18 żetonów premii regionów, 80 żetonów liści, 1 biały znacznik rundy, 24 żetony zwojów, ) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 29 cm).
Wiek: 12+.
GRA PLANSZOWA. W prowincji Junnan strome górskie stoki zazieleniły się za sprawą osobliwej rośliny. Wkrótce rozeszły się pogłoski o jej wyjątkowych właściwościach: niezwykłej mocy uzdrawiania ciała i ożywiania duszy. Nic dziwnego, że niedługo uprawy herbaty, bo o niej mowa, zaczęły się pojawiać także w innych prowincjach. W odpowiedzi na wezwanie cesarza do doliny rzeki Jangcy przybyli najzdolniejsi plantatorzy, aby założyć tu olbrzymie uprawy, zwane herbacianymi ogrodami. Na najlepszego z nich czeka wyjątkowa nagroda – ziemie w żyznej prowincji Junnan. Podejmijcie wyzwanie i sprawcie, że ta niezwykła roślina stanie się znana także poza granicami Wielkiego Cesarstwa. „Herbaciany ogród” łączy w sobie mechanizmy gry polegające na tworzeniu talii, zarządzaniu zasobami i wykonywaniu akcji. W różnych prowincjach będziecie zakładać herbaciane ogrody, badać, zbierać i fermentować herbatę, sprzedawać ją karawanom i żeglować z biegiem rzeki Jangcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Karak. 2 / Petr Mikša, Roman Hladík. - Kraków : Albi Polska, © 2023. - 1 gra (1 płytka początkowa, 28 płytek krajobrazu, 6 pionków bohaterów, 6 żetonów miast, 6 kart bohaterów, 5 arkuszy bohaterów, 5 sztandarów, 6 kości bohaterów, 35 kości oddziałów, 30 żetów punktów wytrzymałości, 30 żetonów budynków, 40 znaczników żywności, 40 znaczników drewna, 40 znaczników kamienia, 1 woreczek, 36 żetonów armii potworów, 1 pionek Mrocznego Generała, 5 żetonówgwardzistów, 1 żeton zarazy) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 31x31x8 cm + 3 instrukcje (15 stron : ilustracje ; 28 cm).
Wiek: 10+.
GRA PLANSZOWA. "Karak 2" to samodzielna kontynuacja wielokrotnie nagradzanej familijnej gry "Karak" – nie trzeba jednak znać pierwowzoru, aby czerpać pełną radość z rozgrywki. Miłośnicy przygód w katakumbach zamku Karak mogą kontynuować wędrówkę, tym razem jednak już na powierzchni, po modularnej, heksagonalnej planszy. Każdy gracz wciela się w rolę jednego z niezwykłych bohaterów przemierzających krainę otaczającą zamek. Herosi walczą z armiami potworów oraz gromadzą zasoby niezbędne do zbudowania miasta i szkolenia nowych oddziałów, które pomogą im w wykonaniu zadania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
BrainBox : moje pierwsze obrazki. - Kraków : Albi Polska, © 2016. - 1 gra (71 kart, kostka, klepsydra) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 12x12x12 cm + instrukcja (1 karta : ilustracje ; 9 cm).
Forma i typ
Gatunek
wiek: 4+.
GRA PLANSZOWA. Patrz uważnie na kartę przez 10 sekund. Zapamiętaj kolory, kształty i inne szczegóły przedstawione na pięknych obrazkach. Odwróć kartę i odpowiedz na wszystkie pytania (odpowiedzi zapisz na kartce papieru). Jeśli odpowiedziałeś poprawnie na wszystkie pytania możesz zatrzymać kartę. Jeśli jakaś odpowiedź jest błędna odkładasz kartę do pudełka. Zobacz ile kart uda Ci się zdobyć w 10 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
BrainBox : natura. - Kraków : Albi Polska, © 2017. - 1 gra (70 kart, kostka, klepsydra) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 12x12x12 cm + instrukcja (1 karta : ilustracje ; 9 cm).
Forma i typ
Gatunek
wiek: 8+.
GRA PLANSZOWA. Patrz uważnie na kartę przez 10 sekund. Zapamiętaj kolory, kształty i inne szczegóły przedstawione na pięknych obrazkach. Odwróć kartę i odpowiedz na wszystkie pytania (odpowiedzi zapisz na kartce papieru). Jeśli odpowiedziałeś poprawnie na wszystkie pytania możesz zatrzymać kartę. Jeśli jakaś odpowiedź jest błędna odkładasz kartę do pudełka. Zobacz ile kart uda Ci się zdobyć w 10 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
BrainBox : Polska. - Kraków : Albi Polska, © 2019. - 1 gra (71 kart, kostka, klepsydra) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 12x12x12 cm + instrukcja (1 karta : ilustracje ; 9 cm).
Forma i typ
Gatunek
wiek: 8+.
GRA PLANSZOWA. Polska to przepiękny kraj z fascynującą kulturą i historią, którą koniecznie trzeba poznać. Dlatego stworzyliśmy BrainBox Polska,w którego możesz grać z rodziną i przyjaciółmi. Patrz uważnie na kartę przez 10 sekund. Zapamiętaj kolory, kształty i inne szczegóły przedstawione na pięknych obrazkach. Odwróć kartę i odpowiedz na wszystkie pytania (odpowiedzi zapisz na kartce papieru). Jeśli odpowiedziałeś poprawnie na wszystkie pytania możesz zatrzymać kartę. Jeśli jakaś odpowiedź jest błędna odkładasz kartę do pudełka. Zobacz ile kart uda Ci się zdobyć w 10 minut.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej