Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(3)
Forma i typ
Gry i zabawki
(3)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
BD13 (Staszica 5a)
(2)
Czytelnia BD13 (Staszica 5a)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Gry planszowe
(3)
3 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Fibber = Kłamczuch. - Warszawa : Cobi, [2014]. - 1 gra (1 plansza, 4 okulary, 11 nosków, 24 karty) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 27x27x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 22 cm).
Forma i typ
6+.
GRA PLANSZOWA. W Kłamczuchu grasz zgodnie z zasadami i mówisz, którą kartę wykładasz. Nie masz odpowiedniej karty? Zatem graj i zgłoś inną kartę, ale nie daj się przyłapać na kłamstwie, bo wtedy musisz nałożyć okulary z "noskiem" na swój nos. Gdy skłamiesz, Twój nos urośnie, a wygra ten kto będzie miał najkrótszy nos.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Grillowanie : szybko sumujesz, dobrze grillujesz!. - Warszawa : Cobi, [2014]. - 1 gra (4 łopatki z przyssawką, 36 kart z potrawami, trzyczęściowa podkładka) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 27x27x6 cm.
Forma i typ
6+.
GRA PLANSZOWA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nie bądź osiołkiem. - Warszawa : Cobi, [2016]. - 1 gra (3 marchewki, 1 nosek, 4 opaski z uszami, 16 kart) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 27x27x6 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
6+.
GRA PLANSZOWA. Gracze dzielą kolorowe karty między siebie, zakładają opaski z uszami osiołka i starają się złapać marchewkę zanim zrobią to pozostali uczestnicy. Ale uwaga! Marchewek jest zawsze mniej niż uczestników, więc trzeba się wykazać nie lada refleksem i spostrzegawczością! Jeśli Ci się uda, jesteś bezpieczny. Jeśli jednak nie zareagujesz szybko, zaczynasz zmieniać się w osiołka! Najpierw stawiasz jedno ucho, potem drugie, a na końcu zakładasz ośli nosek. Przegrywa ten, kto pierwszy zostanie osiołkiem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej