Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(1)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(1)
W51 (Bielskiego 3)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(7)
Autor
Adamiec Artur (prawo)
(1)
Bielska Aleksandra (wywiad gospodarczy)
(1)
Bulaszewska Małgorzata
(1)
Błażkiewicz Sebastian
(1)
Gałczyński Marcin
(1)
Godzwon Anna
(1)
Gurgul Henryk (1953- )
(1)
Hermeliński Wojciech (1949- )
(1)
Jankielewicz Maciej
(1)
Kleczewski Damian
(1)
Knegtmans Ralf
(1)
Konowrocka-Sawa Dorota
(1)
Nowak Marta (finanse)
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Smółka Paweł
(1)
Socha Agnieszka (wywiad gospodarczy)
(1)
Suder Marcin
(1)
Tokaj Beata
(1)
Turaliński Kazimierz
(1)
Zoll Andrzej (1942- )
(1)
Łężak Robert (coach)
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(3)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Coachowie
(1)
Temat
Błazen
(1)
Błędy
(1)
Coaching
(1)
Controlling
(1)
Ekonomia matematyczna
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Inwestycje
(1)
Kadry
(1)
Kredyt hipoteczny
(1)
Kultura
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Matematyka finansowa
(1)
Najem
(1)
Negocjacje
(1)
Prawo wyborcze
(1)
Rentowność
(1)
Rynek nieruchomości
(1)
Ryzyko inwestycyjne
(1)
Siła robocza
(1)
Wybory
(1)
Wybory samorządowe
(1)
Wywiad gospodarczy
(1)
Zatrudnienie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
2001-0
(2)
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Poradnik
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 63689 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Świat zmienia się w zawrotnym tempie i zmiany te mocno dotykają rynek pracy. Zwinność, rozumiana jako zdolność adaptacji i nieustannego uczenia się, stała się dziś ważniejsza niż formalne kwalifikacje i wyuczone umiejętności. Autor pokazuje, jak rozpoznać „talenty gotowe na przyszłość”, i przedstawia praktyczne narzędzia do przeprowadzenia skutecznego procesu wyboru zwinnych pracowników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 68092 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przewodnik na ścieżce coacha : jakich błędów unikać podczas sesji coachingu / Robert Łężak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Imprint Media, 2020. - 301, [3] strony : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 299-[302].
Lektura zarówno dla początkującego, jak i doświadczonego coacha. „Przewodnik na ścieżce coacha” przyda się również superwizorom i HR-owcom kierującym pracowników na coaching, a także klientom coachingu pragnącym lepiej zrozumieć, czym jest, a czym nie jest coaching. Pokazuje delikatną i skomplikowaną strukturę procesu coachingowego i podaje sprawdzone recepty na jego prawidłowe poprowadzenie. Autor czerpie ze swojego bogatego doświadczenia, pokazując, jakie błędy można popełnić w trakcie prowadzenia praktyki coachingowej i jak im zapobiec.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak inwestować w nieruchomości : kompendium inwestora / Damian Kleczewski. - Wydanie drugie uzupełnione. - Warszawa : Imprint Media Agencja Wydawnicza, 2021. - 412 stron : ilustracje ; 23 cm.
Bibliografia na stronach 402-403.
Najobszerniejsze wprowadzenie do tematyki inwestowania w nieruchomości, jakie dotychczas ukazało sie na polskim rynku. Autorzy dzielą się z Czytelnikiem praktyczną wiedzą, wynikającą z wielu lat doświadczeń na polskim rynku. Odkrywają też cały szereg branżowych patentów i sekretów dostępnych wyłącznie dla uczestników drogich, zamkniętych szkoleń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 70767 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 229-234.
Niniejsze opracowanie pomyślane zostało jako przystępne wprowadzenie w tematykę wywiadu biznesowego i przybliża najważniejsze kwestie związane z jego praktyką. Autorzy założyli, że odbiorcą książki jest osoba zainteresowana rozpoczęciem kariery jako analityk wywiadu biznesowego lub osoba, która rozważa wykorzystanie i profesjonalizację funkcji wywiadowczej w swojej organizacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 77839 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 779.
Podręcznik kompatybilny z obowiązującym programem nauczania na uczelniach ekonomicznych. Zawiera zadania i przykłady dotyczące m.in. elementów geometrii w przestrzeni, całek funkcji trygonometrycznych oraz równań różniczkowych liniowych rzędu II o stałych współczynnikach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 67454 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66219 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [307]-334.
Książka stanowi propozycję połączenia wiedzy z zakresu controllingu, zarządzania oraz psychologii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 235-242. Indeks.
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników. Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek: opartą na percepcji odbiorcy, na reakcji emocjonalnej, na więzi społecznej oraz na idei kulturowej. Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 72158 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej