Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(5)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(5)
Autor
Adamski Andrzej (1973- )
(1)
Bialas Bartolomeo Rafael
(1)
Gawroński Sławomir (1977- )
(1)
Goban-Klas Tomasz (1942- )
(1)
Kurek-Ochmańska Olga
(1)
Leonowicz-Bukała Iwona
(1)
Szewczyk Marcin K
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Środki masowego przekazu
(3)
Komunikacja społeczna
(2)
Branding (marketing)
(1)
Clinton, Bill (1946- )
(1)
Czasopisma studenckie polskie
(1)
Marketing polityczny
(1)
Media społecznościowe
(1)
Migracje
(1)
Nowe media (komunikacja)
(1)
Polacy za granicą
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Zachowania konsumentów
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
1701-
(1)
1901-2000
(1)
1945-
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Londyn (Wielka Brytania)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Media i komunikacja społeczna
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 417-426. Indeks.
Najnowsza monografia prof. Tomasza Goban-Klasa bardzo ciekawie, syntetyzująco i w wysoce erudycyjnym stylu przybliża obszerne i bogate w wydarzenia dzieje środków przekazu w ujęciu historyczno-socjologicznym. Lekturę tej jakże istotnej książki mogę śmiało polecić wszystkim osobom zainteresowanym genezą i dynamicznym rozwojem mediów masowych, w szczególności studentom kierunków dziennikarskich i pokrewnych oraz doktorantom dyscypliny nauki o komunikacji społecznej i mediach. (prof. dr hab. Janusz Włodzimierz Adamowski)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79105 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Publikacja naświetla problemy polityczne, ekonomiczne i etyczne, powstające ze zróżnicowanego traktowania mediów jako narzędzi komunikacji społecznej, a także wręcz propagandy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 65570 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62909 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 237-247.
Konsumenci polityczni poszukują nowych doznań emocjonalnych w środowisku politycznym; poszukują oni także klarowności komunikacji politycznej i konsekwencji w realizowaniu wyborczych obietnic. Stosowane dotychczas techniki marketingu politycznego powoli tracą swoją skuteczność. Zatopieni w kulturze konsumeryzmu konsumenci żądają większej uczciwości od marek, także tych politycznych. Zmieniająca się kultura globalna wpływa na zmianę kultury politycznej. Westernizacja polityki zastąpiona zostaje przez brandyzację. Niniejsza publikacja dotyczy zagadnienia, które w ostatnich dziesięcioleciach nabrało ważnego znaczenia zarówno w obszarze szeroko pojętego biznesu, jak i polityki. Pomimo tego, że o marce napisano już przez ten czas bardzo wiele, Bartolomeo Rafael Bialas prezentuje innowacyjny punkt widzenia, ściśle łącząc obszary związane z brandingiem, psychologią i antropologią konsumencką oraz polityką. Autor doszukuje się wspólnego podłoża i mechanizmów tych pozornie odrębnych, wydawałoby się, światów, stosując porównania i opisując analogie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 79654 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej