Sorting
Source
Katalog
(4)
Form of Work
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Status
available
(5)
Branch
W32 (Solidarności 90)
(1)
Odolanka (Ordona 12F)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(3)
Author
Gutowski Maksymilian
(1)
Kawasaki Guy (1954- )
(1)
Leonardi Barbara
(1)
Marczak Marek (tłumacz)
(1)
Martell Dan
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Radłowski Grzegorz
(1)
Reynolds Garr
(1)
Year
2020 - 2025
(3)
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(4)
Subject
Marketing
(1)
Mentoring
(1)
Perswazja
(1)
PowerPoint
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Prezentacje multimedialne
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Reklama
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Sukces
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Genre/Form
Poradnik
(3)
Poradniki
(1)
Domain
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
4 results Filter
Book
In basket
Bibliografia, netografia na stronach 495-[509]
Mentoring i coaching rozumiany jest przez autora nie tylko jako metoda, ale przede wszystkim jako współczesny styl nauki sprzedawania innym idei, pomysłów, jak również usług i produktów — w bardziej ludzki, upodmiotowiający sposób. Autor pokazuje, jak wykorzystać tę zmienioną perspektywę i nowoczesne metody nauczania do kształcenia profesjonalnych sprzedawców, menedżerów oraz trenerów sprzedaży. W przystępnej formie przybliża także problemy, które mogą wystąpić podczas prowadzenia edukacji menedżerskiej, trenerskiej oraz szkolenia szeregowych pracowników sprzedaży.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
Ten bestsellerowy poradnik jest pełen praktycznych rozwiązań, które pozwolą Ci natychmiast zacząć odzyskiwać swój czas, a jednocześnie wdrażać procedury operacyjne i praktyki zatrudniania zapewniające szybki i solidny wzrost. Nauczysz się także - w życiu prywatnym i zawodowym - mądrze inwestować odzyskany czas, aby budować świetnie prosperującą firmę i wieść możliwie najlepsze życie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 79602 (1 egz.)
Book
In basket
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ... jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć. Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści. Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych ... kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 73766 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
There are copies available to loan: sygn. 69216 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again