Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(707)
Forma i typ
Książki
(159694)
Proza
(30619)
Czasopisma
(15083)
E-booki
(12924)
Audiobooki
(8402)
Gry i zabawki
(707)
Komiksy i książki obrazkowe
(7478)
Publikacje naukowe
(6045)
Poezja
(5833)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(5812)
Poradniki i przewodniki
(4815)
Publikacje popularnonaukowe
(3501)
Filmy i seriale
(3014)
Publikacje dydaktyczne
(2896)
Publikacje fachowe
(2214)
Albumy i książki artystyczne
(479)
Dramat (rodzaj)
(366)
Publikacje informacyjne
(283)
Muzyka
(214)
Publikacje religijne
(149)
Urządzenia
(48)
Gry komputerowe
(36)
Publikacje dla niewidomych
(35)
Mapy
(21)
Publikacje promocyjne
(8)
Książki
(5)
Książka
(4)
Rejestracje audio i wideo
(3)
Artykuły
(2)
Komiksy i powieści graficzne
(2)
Powieść
(2)
Programy komputerowe
(2)
Programy radiowe i telewizyjne
(2)
Publikacja popularnonaukowa
(2)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(2)
Rysunki
(2)
336.76
(1)
Druki ulotne
(1)
Kaiążki
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Ksi᧺ki
(1)
Opis i dane dotyczące sprzętu zaczerpnięto z etykiety i płyty
(1)
Pliki i bazy danych
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Programiści
(1)
poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(352)
wypożyczone
(211)
tylko na miejscu
(164)
nieokreślona
(47)
Placówka
W11 (Ciołka 20)
(4)
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W51 (Bielskiego 3)
(11)
BD13 (Staszica 5a)
(498)
BD21 (Solidarności 90)
(3)
BD36 (Redutowa 48)
(53)
BD46 (Chłodna 11)
(4)
Odolanka (Ordona 12F)
(14)
Czytelnia W11 (Ciołka 20)
(3)
Czytelnia W14 (Młynarska 35a)
(11)
Czytelnia BD13 (Staszica 5a)
(53)
Czytelnia BD32 (Twarda 64)
(1)
Czytelnia Odolanka (Ordona 12F)
(31)
XIICzM (Solidarności 90)
(68)
Poliglotka (Nowolipki 21)
(19)
Autor
Knizia Reiner
(20)
Cottereau Jacques
(14)
Blanchot Denis
(13)
Bauza Antoine
(12)
Andreani Jean François
(11)
Benedetti Toussaint
(11)
Gille-Naves Guillaume
(11)
Polouchine Igor
(11)
Roubira Jean-Luis
(11)
Larek Tomek
(10)
Wyatt Gary
(10)
Cathala Bruno
(9)
Szymanowicz Maciej (grafika)
(9)
Teuber Klaus
(8)
Madaj Karol
(7)
Quilliams Chris
(7)
André Marc
(6)
Benvenuto Johan
(6)
Bourgoin Nicolas
(6)
Coimbra Miguel (1977- )
(6)
Dutrait Vincent
(6)
Dwornik Jacek
(6)
Gamrot Magda
(6)
Korzeniewski Przemysław
(6)
Menzel Michael
(6)
Blum Ulrich
(5)
Cardouat Marie
(5)
Dennen Paul
(5)
Peeters Raf
(5)
Quidault Pascal
(5)
Rejchtman Grzegorz
(5)
Strzelecki Adam
(5)
Barbaud Jean (1955- )
(4)
Brown Gavan
(4)
Caumont Cédrick
(4)
Fraga Roberto
(4)
Ginter Tomasz
(4)
Henry Frédéric
(4)
Homes Karl
(4)
Kordowski Bartłomiej
(4)
Kwasek Antonina
(4)
Lalet Michel
(4)
Leacock Matt
(4)
Lévi Laurent
(4)
Matthäus Doris
(4)
Minor Marcin
(4)
Moon Alan R
(4)
Naïade
(4)
Neubauer Nicolas
(4)
Pogorzelska Julia
(4)
Provoost Thomas
(4)
Stephan Claus
(4)
Vogt Rolf
(4)
Wagenfeld Bernd
(4)
Wrede Klaus-Jürgen
(4)
Zeimet Jacques
(4)
Zych Anna (pedagog)
(4)
Andersen Martin Nedergaard
(3)
Barillé Albert (1920-2009)
(3)
Cabrero Domingo
(3)
Chatellier Nate
(3)
Czuba Sławomir
(3)
Da Silva Maëva
(3)
Deschamps Christine
(3)
Escapa Stéphane
(3)
Hołubowska-Chrząszczak Justyna
(3)
Kajdana Sylwia
(3)
Kalicki Klemens
(3)
Kalińczak Kamila
(3)
Keyaerts Philippe
(3)
Kiesling Michael
(3)
Kramer Wolfgang
(3)
Kucharska Nikola
(3)
Lohausen Dennis (1977- )
(3)
López Carlos
(3)
Marly Hervé
(3)
Maublanc Ludovic
(3)
Mercier Olivier
(3)
Nawrocka Ewa (ilustrator)
(3)
Nevskiy Oleksandr
(3)
Pallières Philippe des
(3)
Rüttinger Johann
(3)
Santisteban Santi
(3)
Saunier Nathalie
(3)
Saunier Rémi
(3)
Sidorenko Oleg
(3)
Szoblik Dorota
(3)
Teubner Marco
(3)
Traczykowski Grzegorz
(3)
Trembley Manny
(3)
Trzewiczek Ignacy
(3)
Vuarchex Thomas
(3)
Walczak Agnieszka
(3)
Wełnicki Marcin (1984- )
(3)
Wojtkowiak Przemysław
(3)
Zdybel Jacek
(3)
Allers Jeffrey D
(2)
Antoniak Marek
(2)
Augustynowicz Pola
(2)
Basałyga Jarosław
(2)
Rok wydania
2020 - 2025
(290)
2010 - 2019
(374)
2000 - 2009
(38)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(206)
1901-2000
(17)
1989-2000
(8)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(699)
Wielka Brytania
(2)
Francja
(1)
Niemcy
(1)
Węgry
(1)
Włochy
(1)
Hiszpania
(1)
Czechy
(1)
Język
polski
(686)
angielski
(14)
włoski
(2)
czeski
(1)
francuski
(1)
niemiecki
(1)
węgierski
(1)
japoński
(1)
hiszpański
(1)
Odbiorca
Dzieci
(364)
6-8 lat
(247)
9-13 lat
(232)
0-5 lat
(126)
14-17 lat
(100)
Młodzież
(80)
Dorośli
(31)
18+
(8)
A2 (poziom biegłości językowej)
(4)
A1 (poziom biegłości językowej)
(3)
B1 (poziom biegłości językowej)
(2)
B2 (poziom biegłości językowej)
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(2)
Literatura angielska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Gry planszowe
(281)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(6)
Minecraft
(4)
Przedmioty użytku codziennego
(4)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Wzrok
(4)
Zwierzęta
(4)
Język polski (przedmiot szkolny)
(3)
Poradnictwo językowe
(3)
Figury geometryczne
(2)
Językoznawstwo
(2)
Kuba Rozpruwacz
(2)
Boże Narodzenie
(1)
Broń jądrowa
(1)
Czarownice i czarownicy
(1)
Czynności
(1)
Detektywi amatorzy
(1)
Gracze komputerowi
(1)
Hakerzy
(1)
Jednorożec (stworzenie fantastyczne)
(1)
Język angielski
(1)
Klocki Lego
(1)
Miasta małe
(1)
Okultyzm
(1)
Pisownia
(1)
Podróże dookoła świata
(1)
Przyjaźń
(1)
Pucio (postać fikcyjna)
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Sherlock Holmes (postać fikcyjna)
(1)
Smoki (stworzenia fantastyczne)
(1)
Sztuczna inteligencja
(1)
Terroryści
(1)
Trening umysłu
(1)
Wojna
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Śpiączka
(1)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(1)
Temat: dzieło
Paw Patrol (serial telewizyjny)
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Londyn (Wielka Brytania)
(2)
Peru
(1)
Salem (Stany Zjednoczone, Massachusetts)
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(405)
Książki dla małych dzieci
(9)
Książka zabawka
(6)
Ćwiczenia i zadania
(6)
Układanki
(5)
Broszura
(4)
Gry paragrafowe
(4)
Opowiadania i nowele
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Książka do wypełniania
(2)
Książka-zabawka
(2)
Antologia
(1)
Gry i zabawy
(1)
Książka do kolorowania
(1)
Książka interaktywna
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(13)
Hobby i czas wolny
(4)
Językoznawstwo
(4)
707 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Paryż : miasto świateł / José Antonio Abascal ; ilustracje Oriol Hernández ; tłumaczenie Przemysław Korzeniewski. - Wrocław : Wydawnictwo Lacerta, © 2019. - 1 gra (1 plansza, 16 żetonów bruku, 12 dwuwarstwowych żetonów budynków, 14 kominów, 8 żetonów akcji, 12 pocztówek z akcjami, 9 elementów specjalnych) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 21x21x5 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 19 cm).
Wiek: 8+.
GRA PLANSZOWA. Paryż, 1889. Wystawa światowa jest świetną okazją do oczarowania świata potęgą energii elektrycznej. Już od początku wieku Paryż znany był jako "miasto świateł", dzięki dobrze działającej sieci lamp gazowych. Pojawienie się w mieście elektrycznego oświetlenia ulicznego wprowadzi jednak świat w osłupienie. W grze wcielisz się w rolę jednej z najbardziej prominentnych osób w mieście. Aby zagwarantować sobie sukces, musisz upewnić się, że wzniesione przez Ciebie budynki będą skąpane w jak największej ilości ulicznego światła. Inspiruj artystów i zaskocz zarówno paryżan, jak i zwiedzających, pięknem i magią nowych miejskich świateł.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Dolina królów / Acchittocca. - Praha : MindOK, © 2009. - 1 gra (1 plansza, 4 plansze graczy, 32 statki, 96 kamieni, 16 żetonów budowniczych, 4 karty kaminiołomu, 4 karty upraw, 57 kart Nilu, 30 kart Sfinksa, 20 żetonów grobowca, 4 żetony kolejności, 1 znacznik nawodnienia, 4 żetony skarabeuszy) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 31x23x8 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 30 cm).
12+.
GRA PLANSZOWA. Uczestnicy wcielają się w budowniczych ze starożytnego Egiptu, rywalizujących o to, kto zdobędzie większą sławę, konstruując rozmaite budowle na zlecenie faraona (Sfinksa, obelisk, świątynię i piramidę).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kalejdos junior / a game by Spartaco Albertarelli ; illustrated by Elena Prette and Valentina Mendicino. - Gdańsk : Rebel, [2016]. - 1 gra (16 ilustrowanych tablic, 1 klepsydra, około 80 znaczników, 1 koło) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 26x31x8 cm + instrukcja (18 s. : il. ; 22 cm).
4+
GRA PLANSZOWA. Ćwicząca refleks i spostrzegawczość gra planszowa. Zadaniem graczy jest odnalezienie w krótkim czasie jak największej liczby elementów z danej kategorii.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Jedzie pociąg z daleka / Jeffrey D. Allers ; ilustracje Nikola Kucharska. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", cop. 2017. - 1 gra (16 drewnianych lokomotyw, 60 kafelków, 4 ramki ze stacjami, 2 plansze punktacji, 4 małe żetony, 16 dużych żetonów) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 26x26x7 cm + instrukcja (8 s. : il. ; 26 cm).
7+
GRA PLANSZOWA. Gracze budują sieć torów, po których jeździć będą ich lokomotywy. Każda z nich musi dotrzeć do innego miasta. Wygrywa gracz, który szybciej dojedzie do wyznaczonych miejsc.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Kociaki Łobuziaki / autor Jeffrey D. Allers ; ilustracje Maciej Szymonowicz. - Warszawa : Nasza Księgarnia, © 2018. - 1 gra (4 plansze, 50 żetonów zabawek, 20 płytek mebli, 4 sznurki, 1 znacznik gracza rozpoczynającego) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 21x21x6 cm + instrukcja ().
Wiek: 5+.
GRA PLANSZOWA. Wyjątkowa gra ze sznurkami wyznaczającymi kierunek biegu kotów. Każdy gracz ma planszę przedstawiającą pokój pełen zabawek. Po pokojach biegają koty – im więcej zabawek złapią, tym więcej punktów gracz zdobędzie. Gracz w przemyślany sposób przeplata sznurek na planszy. Stara się, aby jego kot zdobył zabawki dające najwięcej punktów. Doskonała zabawa nie tylko dla dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tornado Ellie / autor Joseph M. Allué ; ilustracje Marek Bláha. - Warszawa : Grupa Wydawnicza Foksal, © 2016. - 1 gra (1 plansza, 90 kart, 1 podstawka tornada, 4 kartonowe stojaki, 1 duży walec, 1 mały walec, 12 domków, 12 krów, 12 drzew) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 27x27x7 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 23 cm).
7+
GRA PLANSZOWA. Gdy w Mlecznej Górze nadchodzi sezon na tornada, wielki przemysł mleczarski zamiera. Los małego gospodarstwa zależy od tego, czy graczom uda im się utrzymać wszystko w ryzach, dopóki wściekły żywioł nie ucichnie, czy też pozwolą, by całe obejście przeminęło z wiatrem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
13 duchów / autor Victor Amanatidis ; ilustracje Tomek Larek. - Warszawa : Wydawnictwo "Nasza Księgarnia", © 2018. - 1 gra (26 kart, 17 żetonów duchów) : karton, tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 28x19x7 cm + instrukcja (24 stron : ilustracje ; 27 cm).
8+.
GRA PLANSZOWA. Przenieś się do starego, nawiedzonego domu, w którym hula 13 duchów. Twoim zadaniem jest wskazanie miejsca, w którym ukryły się straszydła należące do rywali. Gra oparta jest na dedukcji, wyróżnia się prostymi zasadami, jednak rozgrywka nie jest już taka łatwa i wywołuje wielkie emocje!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Odolanka (Ordona 12F)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Mam cię! / Martin Nedergaard Andersen. - Chwaszczyno : Z.P. "Aleksander" Piotr Pundzis, [2016]. - 1 gra (4-częściowa plansza labiryntu, 7 żetonów, 55 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 26x25x7 cm + instrukcja (16 s. : il. ; 15 cm).
5+
GRA PLANSZOWA. Plansza do gry przedstawia labirynt, w którym bawią się kociaki i szczeniaki. Zadaniem gracza jest odkrycie, które spotkają się ze sobą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Złap robala : gra planszowa dla małych i dużych / Martin Needergaard Andersen. - Chwaszczyno : Z. P. "Alexander", [2020]. - 1 gra (3 kostki do gry, 18 robali, 18 podstawek, 1 trawnik, 4 gniazda) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x7 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.).
4+.
GRA PLANSZOWA. Małe pisklęta są bardzo głodne i potrzebują Twojej pomocy! Wciel się w rolę ptasiej mamy i złap robale w tym samym kolorze, aby nakarmić swoje małe głodomorki. Zadnie nie jest proste, ponieważ musisz skompletować trzy części robaczka, aby móc dostarczyć go do gniazda. Wygrywa ten, kto jako pierwszy zbierze 3 robaczki, każdy w innym kolorze. Potrzebny będzie Ci spryt, celne rzuty i dużo szczęścia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2.
Gra planszowa
W koszyku
Żubr Pompik : gra planszowa / autor Martin Nedergaard Andersen ; na podstawie serialu oraz serii książek dla dzieci autorstwa Tomasza Samojlika. - Warszawa : Egmont Polska, © 2017. - 1 gra (1 plansza, 2 kostki, 42 żetony kwiatów, 13 kafelków, 1 figurka pompika, 1 znacznik słońca) : karton, tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 20x20x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 19 cm).
4+.
GRA PLANSZOWA. Pompik to mały ciekawski żubrzyk, mieszkaniec Puszczy Białowieskiej. Pompik ma nietypowe zainteresowania. Zamiast tradycyjnego przepychania rogami, woli chodzić po puszczy i poznawać nowych przyjaciół. Gracze poruszają Pompika za pomocą specjalnych kostek i starają się odnaleźć pary takich samych zwierzątek. Utrudnieniem jest to, że zwierzątka lubią się ukrywać, a niespodziewana burza może pokrzyżować plany żubra. Dzieci będą ćwiczyć pamięć i logiczne myślenie, a przy okazji dowiedzą się, jakie zwierzęta mieszkają w Puszczy Białowieskiej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia Odolanka (Ordona 12F)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / Marc André ; ilustracje Pascal Quidault. - Gdańsk : Rebel, cop. 2017. - 1 gra (40 znaczników, 90 kart rozwoju) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x22x7 cm + instrukcja (4 s. : il. ; 27 cm).
10+.
GRA PLANSZOWA. Gracze wcielają się w handlarzy kamieniami szlachetnymi epoki renesansu, stają na czele gildii i podejmują strategiczne decyzje dotyczące inwestycji w nowe kamienie, wysyłania statków do Nowego Świata i zatrudniania cenionych rzemieślników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / Marc André ; ilustracje Pascal Quidault. - Gdańsk : Rebel, copyright 2021. - 1 gra (40 znaczników, 90 kart rozwoju) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x22x7 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 27 cm).
Wiek: 10+.
GRA PLANSZOWA. Gracze wcielają się w handlarzy kamieniami szlachetnymi epoki renesansu, stają na czele gildii i podejmują strategiczne decyzje dotyczące inwestycji w nowe kamienie, wysyłania statków do Nowego Świata i zatrudniania cenionych rzemieślników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / Marc André ; ilustracje Pascal Quidault. - Gdańsk : Rebel, 2024. - 1 gra (40 znaczników, 90 kart rozwoju) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x22x7 cm + instrukcja (4 s. : il. ; 27 cm).
10+.
GRA PLANSZOWA. Gracze wcielają się w handlarzy kamieniami szlachetnymi epoki renesansu, stają na czele gildii i podejmują strategiczne decyzje dotyczące inwestycji w nowe kamienie, wysyłania statków do Nowego Świata i zatrudniania cenionych rzemieślników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / Marc André ; ilustracje Pascal Quidault. - Gdańsk : Rebel, © 2024. - 1 gra (40 znaczników, 90 kart rozwoju, znacznik pierwszego gracza, 10 płytek arystokratów) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x22x7 cm + instrukcja (1 karta złożona : ilustracja ; 27 cm).
10+.
GRA PLANSZOWA. Gracze wcielają się w handlarzy kamieniami szlachetnymi epoki renesansu, stają na czele gildii i podejmują strategiczne decyzje dotyczące inwestycji w nowe kamienie, wysyłania statków do Nowego Świata i zatrudniania cenionych rzemieślników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / Marc André ; ilustracje Pascal Quidault. - Gdańsk : Rebel, 2022. - 1 gra (40 znaczników, 90 kart rozwoju, 10 płytek arystokratów) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 28x22x7 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 27 cm).
10+.
GRA PLANSZOWA. Gracze wcielają się w handlarzy kamieniami szlachetnymi epoki renesansu, stają na czele gildii i podejmują strategiczne decyzje dotyczące inwestycji w nowe kamienie, wysyłania statków do Nowego Świata i zatrudniania cenionych rzemieślników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Splendor : pojedynek / Marc André, Bruno Cathala ; ilustracje Davide Tosello ; tłumaczenie Magda Gamrot. - Gdańsk : Rebel, copyright 2022. - 1 gra (kafelek zwycięstwa, 67 kart klejnotów, woreczek, 3 zwoje przywilejów, 25 znaczników, plansza, 4 karty monarchów) : karton, tektura, plastik, bawełna, kolor ; w pudełku 18x12x6 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 18 cm).
Wiek: 10+.
GRA PLANSZOWA. Jako mistrz gildii jubilerów tworzysz misterne i majestatyczne ozdoby dla monarchów i innych potężnych przywódców świata renesansu, w zamian zyskując coraz większy prestiż i majątek. Na horyzoncie pojawił się jednak ambitny rywal. Stań z nim w szranki, zbieraj kamienie szlachetne, perły oraz złoto, a następnie twórz z nich ozdoby oraz drogocenną biżuterię. Zyskaj przychylność monarchów, zdobywaj prestiż i stań się najlepszym jubilerem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Buła pizza kot ser koza / tłumaczenie Marek Antoniak. - Gdańsk : Rebel, © 2020. - 1 gra (64 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x9x4 cm + instrukcja (10 stron : ilustracje ; 10 cm).
8+.
GRA PLANSZOWA. Każdy z graczy otrzymuje talię złożoną z identycznej liczby kart, których nie wolno im podglądać! Pierwsza osoba wykłada odkrytą kartę na środek, mówiąc Buła. Gracz po jej lewej kładzie swoją odkrytą kartę na poprzednią, mówiąc Pizza. Wymienianie w kółko kolejnych słów z tytułu trwa dopóki karta, która właśnie została wyłożona, nie będzie pasowała do wypowiadanego przez gracza słowa (np. wyłoży Pizzę, mówiąc Pizza). W tym momencie wszyscy muszą jak najszybciej położyć swoje dłonie na środkowym stosie kart, a ostatni gracz, który to zrobi, bierze cały stos do siebie i dodaje do już posiadanych kart. Celem jest pozbycie się wszystkich swoich kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Buła pizza kot ser koza / tłumaczenie Marek Antoniak. - Gdańsk : Rebel, 2023. - 1 gra (64 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x9x4 cm + instrukcja (10 stron : ilustracje ; 10 cm).
Wiek: 8+.
GRA PLANSZOWA. Każdy z graczy otrzymuje talię złożoną z identycznej liczby kart, których nie wolno im podglądać! Pierwsza osoba wykłada odkrytą kartę na środek, mówiąc Buła. Gracz po jej lewej kładzie swoją odkrytą kartę na poprzednią, mówiąc Pizza. Wymienianie w kółko kolejnych słów z tytułu trwa dopóki karta, która właśnie została wyłożona, nie będzie pasowała do wypowiadanego przez gracza słowa (np. wyłoży Pizzę, mówiąc Pizza). W tym momencie wszyscy muszą jak najszybciej położyć swoje dłonie na środkowym stosie kart, a ostatni gracz, który to zrobi, bierze cały stos do siebie i dodaje do już posiadanych kart. Celem jest pozbycie się wszystkich swoich kart.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
UFO farmer/ autor gry Helmut Ast ; ilustracje Piotr Socha. - Warszawa : Granna, © 2014. - 1 gra (54 żetony zwierząt, 12 staków kosmicznych, 4 bazy kosmiczne) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 21x21x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 15 cm).
6+.
GRA PLANSZOWA. Kultowa gra edukacyjna dla całej rodziny. Teraz w kosmicznej wersji z UFO. Pierwowzór gry powstałej w Warszawie w 1943 roku. Nosiła wtedy tytuł "Hodowla zwierzątek". Jej autorem jest wybitny polski matematyk, profesor Karol Borsuk. Gdy Niemcy zamknęli Uniwersytet Warszawski, profesor został bez pracy. W czasie wojny ludzie dokonywali cudów pomysłowości w poszukiwaniu źródeł utrzymania. Pomysłem profesora na ratowanie budżetu rodzinnego była sprzedaż gry. Zestawy do "Hodowli zwierzątek" przygotowywała metodami domowymi żona profesora, pani Zofia Borsukowa. Autorką rysunków zwierzątek była pani Janina Śliwicka. Gra zyskała wielką popularność - najpierw wśród przyjaciół rodziny, a potem w coraz szerszych kręgach osób znajomych i nieznajomych. W domu państwa Borsuków rozdzwonił się telefon, a w słuchawce, co i rusz można było usłyszeć pytanie: Czy to hodowla zwierzątek? Po potwierdzeniu następowało zamówienie i gry trafiały do sklepu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
(Peppa Pig)
Jak nauczyć kilkulatka pór dnia? Oczywiście przez zabawę ze świnką Peppą i jej przyjaciółmi. Peppa Pig. Dzień z… to książka, w której dziecko samo może odgadnąć, jaka pora dnia najlepiej pasuje do danej sytuacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej