Sorting
Source
Katalog
(12)
Form of Work
Gry i zabawki
(11)
Książki
(1)
Proza
(1)
Status
available
(8)
unavailable
(4)
only on-site
(1)
Branch
W32 (Solidarności 90)
(1)
BD13 (Staszica 5a)
(8)
BD36 (Redutowa 48)
(3)
XIICzM (Solidarności 90)
(1)
Author
Lohausen Dennis (1977- )
(2)
Warsch Wolfgang (1980- )
(2)
Arnold Thomas (1985- )
(1)
Bösch Holger
(1)
Guerov Alexandar
(1)
Guerova Ledha
(1)
Kalinin Alexy
(1)
Kappler Lena
(1)
Knizia Reiner
(1)
Kramer Wolfgang
(1)
Lozanski Atanas
(1)
Manola Gina
(1)
Matthäus Doris
(1)
Menzel Michael
(1)
Mrzewa-Michalak Anna
(1)
Noveva Albena
(1)
Piskorek Arkadiusz
(1)
Piskorek Wiktor
(1)
Przybylska Ludwika
(1)
Rüttinger Johann
(1)
Skopnik Bernhard
(1)
Smerdel Sylwia
(1)
Tyulenev Peter
(1)
Vogt Rolf
(1)
Vohwinkel Franz
(1)
Yianni John
(1)
Zeimet Jacques
(1)
Year
2020 - 2025
(4)
2010 - 2019
(7)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(4)
Country
Poland
(12)
Language
Polish
(12)
Audience Group
14-17 lat
(4)
9-13 lat
(4)
Dzieci
(3)
Młodzież
(3)
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
Dorośli
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(1)
Subject
Gry planszowe
(5)
Farmaceuci
(1)
Koszmary senne
(1)
Matki i synowie
(1)
Genre/Form
Gry planszowe
(6)
Powieść
(1)
Thriller
(1)
12 results Filter
Book
In basket
Działanie niepożadane / Thomas Arnold. - Wydanie I. - Konin : G3, 2024. - 636, [1] strona ; 21 cm.
Od ponad roku niemal każdej nocy Marię Drzewicką nawiedzają koszmary, w których widzi swoją śmierć. Zaniepokojony jej zdrowiem psychicznym syn nakłania lekarza, aby ten baczniej przyjrzał się terapii pacjentki wycieńczonej walką z samą sobą. Jednak im bardziej Adam Drzewicki interesuje się stanem matki, tym większe ma wrażenie, że i jemu ktoś się przygląda. Zarówno w ciągu dnia, jak i w nocy. W tym samym czasie poznaje policjanta z Warszawy – Dawida Rezlera. Funkcjonariusz przyjechał do rodzinnego miasta, by pożegnać swoją matkę. Przypadek sprawił, że zmarła kobieta była sąsiadką Marii Drzewickiej, która pewnej nocy usłyszała krzyki i jęki. Myślała wtedy, że to echo kolejnego koszmaru. Czy aby na pewno tak było?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Board game
In basket
Czarne historie. 2, Jeszcze więcej strasznych historii / Holger Bösch ; ilustrator Bernhard Skopnik. - Wydanie 3. - Konin : G3, 2011. - 1 gra (50 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x10x3 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 13 cm).
Wiek: 14+.
GRA PLANSZOWA. Są jeszcze czarniejsze. Są jeszcze bardziej straszne. Nadal potrafią zabić ćwieka. Zrekonstruujcie wydarzenia poszczególnych incydentów, kompletując je kawałek po kawałku poprzez zadawanie pytań, odgadywanie oraz składanie w całość dowodów – samodzielnie lub z przyjaciółmi. To mrożąca krew w żyłach, ale jednocześnie zabawna gra w zgadywanie bez której nie obędzie się żadne przyjęcie. Bez wątpienia niebawem także Was pochłonie szał czarnych historii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Copies are only available in the library: sygn. GP (1 egz.)
Board game
In basket
Battalia : początek / Alexandar i Ledha Guerovi ; ilustracje Atanas Lozanski, Albena Noveva ; polska instrukcja Anna Mrzewa-Michalak. - Konin : G3, © 2015. - 1 gra (80 kart jednostek, 80 kart zasobów, 84 karty artefaktów, 5 kart wielkich artefaktów, 28 kart miast, 48 kart dróg, 1 karta ruin, 1 plansza, Wyrocznia Słońca, 8 figurek bohaterów, 79 znaczników poziomu miasta, 4 karty pomocy, 1 kość sześciościenna) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x11 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 28 cm).
Wiek: 12+.
GRA PLANSZOWA. Battalia - kraina Wyroczni Słońca. Potężnego, starożytnego monumentu - w tym samym czasie przyjaciel i wróg, pan i poddany, narzędzie i dzieło stworzenia. Wieczny praktykant Natury i ręka bogów pośród ludzi i dzikich zwierząt - zdarza się że Wyrocznia ujawnia przeznaczenie lub tylko drogę do niego... Podczas gry, Wyrocznia Słońca stwarza korzystne warunki i może cię wspierać, jeśli uda ci się złapać promyk szczęścia w słoneczny dzień... Zlicza również dni i prowadzi cię przez niekończącą się rywalizację między ludami zamieszkującymi te ziemie: Zrodzonymi w chmurach, Niedźwiedzim ludem, Płomiennymi i Wyspiarzami. Gracze będą wysyłać swoich bohaterów na niesamowite wyprawy w celu odkrywania nowych terytoriów i przejmowania kontroli nad neutralnymi lub wrogimi miastami. Będą zatrudniać pracowników i jednostki bitewne, zdobywać pożyteczne artefakty, aby stworzyć wielkie i niezwyciężone narody. Będą też budować drogi prowadzące do nowych miejsc oraz wznosić lub rozbudowywać miasta. Wszystko po to, by rozszerzyć swoje państwo i zdobyć punkty zwycięstwa.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. GP (1 egz.)
Board game
In basket
Założyciele imperium / Alexy Kalinin, Petr Tyulenev. - Konin : G3, 2015. - 1 gra (97 kafli, 24 żetony) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 18x13x6 cm + instrukcja (12 stron : ilustracje ; 17 cm).
12+.
GRA PLANSZOWA. Jest III wiek przed naszą erą. Nad Morzem Śródziemnym istnieje wiele różnych cywilizacji, ale tylko jedna z nich da początek imperium rozciągającemu się od Egiptu aż po Brytanię. Udowodnij, że to właśnie ty potrafisz zjednoczyć połowę świata i zawładnąć nią! Dodawaj nowe terytoria, zbieraj plony, handluj z sąsiadami, zatrudniaj wykwalifikowanych rzemieślników i wznoś świątynie - przychylność bogów będzie niezbędna do zbudowania najpotężniejszego imperium.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. GP (1 egz.)
Board game
In basket
Pszczółki / Reiner Knizia ; grafika Michael Menzel. - Wydanie IV. - Konin : G3, 2018. - 1 gra (6 uli, 6 kolorowych pszczół, 36 kart) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 17x13x7 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 43 cm.).
4+.
GRA PLANSZOWA. Bzz, bzz, bzz! Gdzie skryły się kolorowe pszczółki? Małe psotnice ciągle zmieniają miejsce! Potrafisz je odszukać? Potrzeba dużej spostrzegawczości i świetnej pamięci, aby odnaleźć pszczołę w takim kolorze, jaki przedstawia karta. Osoba, która jako pierwsza zgromadzi cztery ule, wygrywa i zdobywa pyszny miodek. Gandalf.com.pl
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. GP (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 7.
Board game
In basket
6. bierze! : bycza gra nie dla osłów / Wolfgang Kramer ; grafika Franz Vohwinkel. - Konin : G3, © 1994. - 1 gra (104 karty) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x10x3 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 44 cm).
10+.
GRA PLANSZOWA. Każdy z graczy otrzymuje 10 kart, które musi wyłożyć w jednym z czterech rzędów. Ten, kto położy szóstą kartę musi wziąć pozostałe pięć i otrzymuje punkty karne. Celem gry jest zebranie jak najmniejszej ilości kart. Każda karta jest warta minus jeden punkt za każdą głowę byka znajdującą się na niej. Zwycięzcą zostaje osoba, która na końcu gry ma najmniejszą ilość byczych głów.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. GP (1 egz.)
Board game
In basket
Smoczy skarb / Gina Manola ; grafika Doris Matthäus ; polska instrukcja Ludwika Przybylska. - Wydanie 2. - Konin : G3, 2015. - 1 gra (1 plansza, 27 kafelków ścieżki, 10 kafelków smoka, 4 żetony kluczy, 2 kości, 1 żeton ze słodyczami) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 27x27x7 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
4+.
GRA PLANSZOWA. W dalekiej krainie znajduje się mroczna jama. Legenda głosi, że na samym jej końcu jest ukryty skarb, którego strzeże przerażający, ziejący ogniem smok. Dzielne skrzaty nie boją się straszliwej bestii i ruszają na wyprawę. Jednak nie łatwa to podróż. Droga wiedzie przez ciemny i nikomu nieznany las. Tylko działając wspólnie, skrzaty są w stanie dotrzeć do smoczej jamy. Muszą jeszcze odnaleźć trzy klucze, by dostać się skarbu zamkniętego w skrzyni. Celem gry jest przechytrzenie smoka i zdobycie skarbu. Jeśli skrzatom uda się dotrzeć do celu i zbiorą po drodze trzy klucze - wygrają! Gdy do skrzyni ze skarbem pierwszy dobierze się smok, to on zostanie zwycięzcą.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. GP (1 egz.)
Board game
In basket
Przez Afrykę / Wiktor Piskorek i Arkadiusz Piskorek ; ilustracje Sylwia Smerdel. - Konin : G3, 2015. - 1 gra (1 plansza, 1 kostka, 4 pionki graczy, 20 diamentów, 30 kart z fotografiami zwierząt, 24 karty przygód, krokodyl) : karton, tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 28x19x7 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 27 cm).
6+
GRA PLANSZOWA. W czasie podróży przez Afrykę mali poszukiwacze przygód będą robić zdjęcia napotkanym zwierzętom. Być może uda im się odnaleźć jeden z obozów legendarnych poszukiwaczy diamentów, a jeśli szczęście się do nich uśmiechnie, sami wejdą w posiadanie drogocennych kamieni.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. GP (1 egz.)
Board game
In basket
Szarlatani z Pasikurowic / autor Wolfgang Warsch ; ilustracje Dennis Lohausen. - Wydanie 6. - Konin : G3, 2024. - 1 gra (4 plansze graczy, 1 plansza głowna, 216 znaczników składników, 1 znacznik płomienia, 1 kość bonusowa, 8 znaczników kropelek, 4 znaczniki punktów, 4 znaczniki szczurów, 3 zapasowe znaczniki, 12 ksiąg składników, 24 kart wróżek, 4 putelki, 4 pieczęcie punktów, 20 rubinów, 4 woreczki, almanach skladników) : karton, tektura, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 28 cm).
Wiek: 10+.
GRA PLANSZOWA. Familijna gra planszowa przeznaczona dla graczy w wieku od 10 lat. Zaproś rodzinę i przyjaciół, aby wspólnie zanurzyć się w bajecznie kolorowym świecie mikstur i eliksirów. W Pasikurowicach odbywa się coroczny jarmark. Gracze wcielą się w jednego z tytułowych szarlatanów. W trakcie gry będą przygotowywać lecznicze mikstury. Muszą jednak mieć się na baczności — chwila nieuwagi to przepis na wybuch w kociołku. Wszyscy Szarlatani są niezwykle uzdolnieni, ale tylko jeden zostanie ogłoszony tym najlepszym. Celem rozgrywki jest warzenie jak najlepszych mikstur.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. GP (1 egz.)
Board game
In basket
Szarlatani z Pasikurowic : znachorzy / autor Wolfgang Warsch ; ilustracje Dennis Lohausen. - Wydanie II. - Konin : G3, 2022. - 1 gra (8 kart pacjentów, 8 znaczników pacjentów, 5 fiolek, 70 znaczników składników, 2 księgi składników, 20 kart esencji, 20 kart wróżki, 5 znaczników) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 30x30x6 cm + instrukcja (6 stron : ilustracje ; 28 cm).
Wiek: 10+.
GRA PLANSZOWA. Dodatek Znachorzy do gry "Szarlatani z Pasikurowic". Wieść niesie, że do Pasikurowic zawitali znachorzy. Ich zdolności wytwarzania leków są tak popularne, jak niepopularność samych znachorów. Ludzie ściągają z odległych miejsc, aby ich choroby - często egzotyczne - uleczyli "profesjonaliści". Kurze oczy, wiedźmi garb czy wampiryzm to tylko niektóre z dolegliwości, które trapią przybywających. Takie choroby wymagają niestandardowego podejścia i kuracji prowadzonej przez znachorów, którzy są znani ze swoich umiejętności w całym kraju. Używają oni zaawansowanej aparatury, aby wydestylować esencję, która ulży cierpieniom pacjentów. Destylacja przynosi graczom bonusy i specjalne funkcje, bardzo przydatne w trakcie gry. Ten dodatek zawiera dwadzieścia nowych kart wróżki i dwie nowe księgi składnika kwiat paproci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. GP (1 egz.)
Board game
In basket
Rój / John Yianni - Wydanie 11. - Konin : G3, 2023. - 1 gra (22 płytki, etui) : karton, tektura, plastik, poliester, kolor ; w pudełku 21x21x7 cm + instrukcja (1 karta : ilustracje ; 21 cm.).
Form of Work
Audience Group
Genre/Form
Wiek: 9+.
GRA PLANSZOWA. Rój jest logiczną grą dla 2 graczy w wieku od 9 lat. Celem gry jest otoczenie królowej przeciwnika. Każdy gracz ma 11 płytek przedstawiających 5 różnych owadów. Gracze wykonują swoje ruchy na zmianę. W swoim ruchu mogą albo dołożyć owada do roju, albo przesunąć jedną z wcześniej zagranych płytek. Każda płytka posiada unikalny sposób poruszenia (jak w szachach) naśladujący ruch przedstawionego na niej owada. Na przykład, konik polny jest jedynym owadem potrafiącym przeskakiwać inne płytki. Proste reguły i ogromna ilość dostępnych kombinacji sprawiają, że Rój jest prawdziwym wyzwaniem dla graczy ceniących sobie intelektualną rozrywkę. Gracze muszą wykazać się umiejętnościami strategicznego planowania, taktycznego myślenia i wyobraźni przestrzennej. Kluczem do zwycięstwa jest sprytne atakowanie królowej przeciwnika i pozostawienie wystarczających odwodów do obrony własnej.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. GP (1 egz.)
All copies are currently on loan: sygn. GP (1 egz.)
Board game
In basket
Sałatka z karaluchami / Jacques Zeimet ; grafika Johann Rüttinger, Lena Kappler ; ilustracje Rolf Vogt. - Konin : G3, [2016]. - 1 gra (112 kart warzyw, 16 kart warzyw tabu) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 11x11x4 cm + instrukcja (8 s. : il. ; 10 cm).
6+
GRA PLANSZOWA. Ćwicząca refleks i łamiąca języki gra karciana.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. GP (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again