Sorting
Source
Katalog
(8)
Form of Work
Książki
(8)
Status
available
(7)
unknown
(2)
Branch
W51 (Bielskiego 3)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(7)
Author
Demkowicz Andrzej
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Fiedor Marian
(1)
Grabowiec Anna
(1)
Kawula Stanisław (1939-2014)
(1)
Kryza Joanna
(1)
Maliszewski Wojciech Jan
(1)
Marszałek-Kawa Joanna
(1)
Mickiewicz Piotr (1966- )
(1)
Okrasa Marzena
(1)
Sokołowska Patrycja
(1)
Sokołowski Marek (1962- )
(1)
Zielińska Krystyna (pedagogika)
(1)
Zięba Ryszard (1950- )
(1)
Year
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(8)
Subject
Komunikacja społeczna
(2)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa - Europa Środkowo-Wschodnia - od 2004 r.
(1)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa - polityka - Polska - od 2004 r.
(1)
Bezpieczeństwo energetyczne państwa - polityka - Rosja - od 2004 r.
(1)
Eurosieroctwo
(1)
Interwencja kryzysowa (psychol.)
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Konflikt
(1)
Marginalizacja społeczna - socjologia
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele - socjologia
(1)
Parlament Europejski
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Polityka zagraniczna
(1)
Poradnictwo psychologiczno-pedagogiczne
(1)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Subkultura - socjologia
(1)
Zawód - socjologia
(1)
Środki masowego przekazu - a marginalizacja społeczna
(1)
Środki masowego przekazu - a nauczyciele
(1)
Środki masowego przekazu - a subkultura
(1)
Środki masowego przekazu - socjologia
(1)
Subject: time
1901-2000
(1)
Subject: place
Polska - a Europa Środkowo-Wschodnia - energetyka - polityka - od 2004 r.
(1)
Rosja - a Europa Środkowo-Wschodnia - energetyka - polityka - od 2004 r.
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(1)
8 results Filter
Book
In basket
Hasło UKD
Szkoły wyższe pedagogiczne Nauczyciele Teoria poznania
Bibliogr.
Książka ta ma na celu przybliżenie problematyki wartości jako niezmiernie istotnego obszaru celów edukacji szkolnej. Autor szczegółowo omawia takie zagadnienia jak: istota wartości i ich znaczenie w edukacji, kategorie wartości, wartości preferowane przez młodzież, studentów i nauczycieli, pojęcie Ojczyzny, jako syntezy wartości naczelnych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently unavailable: sygn. 37
Book
In basket
Bibliogr. przy tekstach.
Książka stanowi podręcznikowe opracowanie z zakresu pedagogiki społecznej. Jest podręcznikiem akademickim dla pedagogów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently unavailable: sygn. 37
There are copies available to loan: sygn. 40996 (1 egz.)
Book
In basket
Struktura i funkcjonowanie Parlamentu Europejskiego / Joanna Marszałek-Kawa. - Toruń : Wydaw. Adam Marszałek, cop. 2002. - 111 s. : il. (gł. kolor.), mapy kolor. ; 21 cm.
Bibliogr.
Książka jest poświęcona bardzo ważnej instytucji europejskiej, jaką jest Parlament Europejski. Wiedza o Unii Europejskiej i jej głównych instytucjach jest w Polsce bardzo potrzebna, szczególnie w obliczu oczekiwanego referendum w sprawie członkostwa Polski w Unii Europejskiej. Prezentowana praca jest napisana kompetentnie i z dużą znajomością rzeczy. Wyróżnia ją bardzo jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika styl.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 42012 (1 egz.)
Book
In basket
Książka jest próbą całościowego ujęcia kwestii teoretycznych aspektów polityki zagranicznej państwa. Pozycja skierowana do studentów politologii i stosunków międzynarodowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 44613 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 63615 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 58075 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again