Sorting
Source
Katalog
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(1)
Branch
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(1)
Author
Giza Andrzej
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Artyści europejscy
(1)
Mecenat
(1)
Odbiór dzieła sztuki
(1)
Sztuka europejska
(1)
Teoria sztuki
(1)
Zarządzanie kulturą
(1)
Subject: time
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Domain
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Kreowanie marek kultury : historia, współczesność, perspektywy / Andrzej Giza. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Avalon Sp. z o.o., 2022. - 190, [2] strony : fotografie, ilustracje, portrety ; 25 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 176-180. Indeks.
Książka "Kreowanie marek kultury" składa się z trzech części. Pierwsza to lekcja historii sztuki, przeprowadzona pod kątem przemian historycznych i światopoglądowych od średniowiecza do XX wieku, komunikacji sztuki i idei oraz zarządzania marką przez znanych artystów na przestrzeni wieków. W drugiej części poruszono zagadnienia marketingowe, takie jak grupa odbiorcza, ambasadorzy marki, reklama, a także rola mediów i platform społecznościowych. W trzeciej omówiono kwestie związane z kreowaniem wizerunku, protokołem dyplomatycznym i savoir-vivre’em. Celem książki Kreowanie marek kultury jest przekazanie podstawowej wiedzy dotyczącej mechanizmów zarządzania markami kultury i ich kreowania. Zawiera również informacje na temat istotnych wydarzeń artystycznych, których organizatorzy we współpracy z artystami skutecznie kreowali mody i trendy (wystawy światowe). Publikacja ma nie tylko pogłębić wiedzę czytelnika z zakresu technik komunikacji, ale także przedstawić skuteczne schematy praktycznego działania w tym zakresie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 72912 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again