Sorting
Source
Katalog
(5)
Form of Work
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(2)
Status
available
(4)
unavailable
(1)
Branch
W51 (Bielskiego 3)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(4)
Author
Adamiec Artur (prawo)
(1)
Bielska Aleksandra (wywiad gospodarczy)
(1)
Błażkiewicz Sebastian
(1)
Gałczyński Marcin
(1)
Godzwon Anna
(1)
Gurgul Henryk (1953- )
(1)
Hermeliński Wojciech (1949- )
(1)
Jankielewicz Maciej
(1)
Nowak Marta (finanse)
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Smółka Paweł
(1)
Socha Agnieszka (wywiad gospodarczy)
(1)
Suder Marcin
(1)
Tokaj Beata
(1)
Turaliński Kazimierz
(1)
Zoll Andrzej (1942- )
(1)
Year
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(4)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
Controlling
(1)
Ekonomia matematyczna
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Matematyka finansowa
(1)
Prawo wyborcze
(1)
Wybory
(1)
Wybory samorządowe
(1)
Wywiad gospodarczy
(1)
Subject: time
1989-
(1)
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
5 results Filter
Book
In basket
Bibliografia na stronach 229-234.
Niniejsze opracowanie pomyślane zostało jako przystępne wprowadzenie w tematykę wywiadu biznesowego i przybliża najważniejsze kwestie związane z jego praktyką. Autorzy założyli, że odbiorcą książki jest osoba zainteresowana rozpoczęciem kariery jako analityk wywiadu biznesowego lub osoba, która rozważa wykorzystanie i profesjonalizację funkcji wywiadowczej w swojej organizacji.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 77839 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronie 779.
Podręcznik kompatybilny z obowiązującym programem nauczania na uczelniach ekonomicznych. Zawiera zadania i przykłady dotyczące m.in. elementów geometrii w przestrzeni, całek funkcji trygonometrycznych oraz równań różniczkowych liniowych rzędu II o stałych współczynnikach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 67454 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 66219 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [307]-334.
Książka stanowi propozycję połączenia wiedzy z zakresu controllingu, zarządzania oraz psychologii.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 235-242. Indeks.
Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników. Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek: opartą na percepcji odbiorcy, na reakcji emocjonalnej, na więzi społecznej oraz na idei kulturowej. Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 72158 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again