Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(17)
Forma i typ
Gry i zabawki
(17)
Dostępność
dostępne
(10)
wypożyczone
(3)
Placówka
BD13 (Staszica 5a)
(13)
Czytelnia W11 (Ciołka 20)
(2)
Czytelnia BD13 (Staszica 5a)
(2)
Czytelnia Odolanka (Ordona 12F)
(2)
Autor
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Matusik Krzysztof (gry planszowe)
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Odbiorca
6-8 lat
(5)
Dzieci
(5)
9-13 lat
(3)
0-5 lat
(1)
Temat
Gry planszowe
(12)
Gatunek
Gry planszowe
(5)
17 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Osada : gra dla całej rodziny / Krzysztof Matusik. - Chwaszczyno : Alexander, [2016?]. - 1 gra (1 plansza, 1 klepsydra, 1 statek, 108 sylwetek ryxerzy, 36 małych budynków, 36 dużych budynków, 96 żetonów, 4 kostki symboli) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x39x6 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 21 cm).
10+.
GRA PLANSZOWA. W tej grze wygrywa ten, kto pierwszy rozbuduje swoją osadę, tworząc silne i bogate miasto. Aby wygrać, każdy z graczy musi zgromadzić złoto i surowce, z których będzie mógł wybudować zamek, katedrę, uniwersytet, mennicę, koszary. Gracze muszą też stworzyć swoją armię, by móc się bronić ale i atakować przeciwników. Ten, kto będzie najsprawniej budował, najlepiej się bronił i najskuteczniej atakował, zostanie zwycięzcą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Chińczyk ; Trylma. - Chwaszczyno : Alexander, [2014]. - 1 gra (1 plansza, 1 kostka, 49 pionków) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 19x29x4 cm + instrukcja (2 strony : ilustracje ; 27 cm).
Forma i typ
5+
GRA PLANSZOWA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gnaj do celu w PRL-u : rozrywkowa gra planszowa. - Chwaszczyno k/Gdyni : Alexander, 2016. - 1 gra (1 plansza, 4 pionki do gry, 1 kostka do gry, 4 elementy modernizacji (cegiełki), 4 karty "Mieszkania", 4 karty "Zakładu", 1 karta "Członek PZPR", 1 karta "Członek ORMO, 1 karta "Znajomości", 44 karty "LOS", 4 tablice "Wyposażenia mieszkania", 4 tablice "Zakupów na kartki", 4x2 kartki na towar reglamentowany, 64 tabliczki z nazwą towaru, banknoty: 10 zł, 20 zł, 50 zł, 100 zł, 200 zł, 500 zł, 1000 zł, 2000 zł, 5000 zł, 10000 zł, 20000 zł, 50000 zł, 100000 zł po 9 szt.) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja.
Forma i typ
8+
GRA PLANSZOWA. Gracze rywalizują o zwycięstwo w epoce PRL-u. Zmagania uczestników gry toczą się w charakterystycznych dla PRLu realiach. Tworzyły je pamiętne jeszcze dla wielu Polaków nieustanne kolejki w sklepach, brak towarów, kartki na żywność, proszek do prania, mydło itp. Wygrywa ten, kto najbardziej się wzbogaci i doprowadzi przeciwników do bankructwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Logix : gra logiczna. - Chwaszczyno : Alexander, []. - 1 gra (1 przestrzenna plansza, 6 kul czerwonych, 6 kul zieonych, 6 kul żółtych, 6 kul niebieskich, 2 kule szare, 1 kula czarna, podstawka, 16 kart kodów) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x25x7 cm.
Forma i typ
10+.
GRA PLANSZOWA. Przestrzenna gra planszowa, w której liczy się taktyka, wyobraźnia i szczęśliwy traf. Każdy gracz losuje tany kod, którego wzór musi potem ułożyć na planszy. Jednocześnie stara się niweczyć plany przeciwników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Scriba exclusive. - Chwaszczyno k/Gdyni : Alexander, [2015]. - 1 gra (1 plansza dwustronna, 100 tabliczek z literkami, 3 puste tabliczki, 3 tabliczki ze strzałkami, 2 tabliczki z czarnym kołem, 4 półeczki, 60 żetonów (duże i małe), worek z tkaniny, kostka do gry, notes, długopis) : karton, tektura, plastik, tkanina, kolor ; w pudełku 30x38x7 cm.
Forma i typ
8+.
GRA PLANSZOWA. Gra słowna w dwóch wersjach. Gracze losują tabliczki z literami, z których starają się ułożyć na planszy wyraz. Wyrazy układa się na zasadzie krzyżówki, a ich ułożenie jest punktowane. Wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej punktów. Gra uczy poprawnej pisowni, wzbogaca słownictwo graczy, uczy ich spostrzegawczości i koncentracji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Scriba junior. - Chwaszczyno k/Gdyni : Alexander, [2015]. - 1 gra (1 plansza dwustronna, 106 tabliczek z literkami, 2 puste tabliczki, 45 żetonów, worek z tkaniny, notes, długopis) : karton, tektura, plastik, tkanina, kolor ; w pudełku 26x38x7 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
5+.
GRA PLANSZOWA. Najatrakcyjniejsza gra słowna dla dzieci w dwóch wariantach. Z udziałem i pomocą osób umiejących czytać i pisać, najmłodsze dzieci w trakcie zabawy poznają alfabet i stopniowo uczą się czytać.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
E-motionz : ultradynamiczna gra planszowa. - Chwaszczybo : Alexander Piotr Pundzis, [2021]. - 1 gra (plansza, 40 kostek z emocjami, 5 żetonów, 55 kart, 5 pionków, 30 pchełek, 1 woreczek) : karton, tektura, plastik, bawełna, kolor ; w pudełku 26x25x6 cm + instrukcja (6 stron : lustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Gatunek
7+.
GRA PLANSZOWA. Prawdziwe wyzwanie dla wszystkich, którzy lubią szybką, dynamiczną rozrywkę. Zabawa dla każdego niezależnie od wieku. Mechanizm gry jest tak skonstruowany, że równe szanse ma zarówno dziecko, rodzic jak i senior. Nieważne ile masz lat, nieważne jaką wiedzą dysponujesz. W tym szalonym wyścigu wygra ten kto ma bystre oko i prędkie dłonie. Rzucaj kostkami najszybciej jak potrafisz i układaj z nich konfiguracje minek, dzięki którym zostawisz przeciwników daleko w tyle. Zagraj i przekonaj się jak szybka i emocjonująca może być gra planszowa. Przed nami prawdziwy emocjonalny rollercoaster i dużo śmiechu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Bierki ; Kości. - Chwaszczyno : Z.P "Alexander", [2017]. - 2 gry (6 kości, kubek na kości, 28 bierek) : plastik, kolor ; w pudełku 21x24x6 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 15 cm).
Forma i typ
14+.
GRA PLANSZOWA. "Kości" i "Bierki" to gry mające bogate tradycje i długa historię. Obie gry są bardzo popularne i cenione na całym świecie. "Bierki" to świetna gra zręcznościowa, doskonale kształcąca cierpliwość i precyzję ruchów. Każda rozgrywka w "Bierki" zapewnia wiele emocji i świetną zabawę. "Kości" to jedna z najstarszych gier świata. Gracze rzucają na przemian kostkami, starając się uzyskać określone układy oczek. Wbrew pozorom nie jest to tylko gra losowa - liczy się w niej również umiejętność kalkulacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Złap robala : gra planszowa dla małych i dużych / Martin Needergaard Andersen. - Chwaszczyno : Z. P. "Alexander", [2020]. - 1 gra (3 kostki do gry, 18 robali, 18 podstawek, 1 trawnik, 4 gniazda) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x7 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.).
4+.
GRA PLANSZOWA. Małe pisklęta są bardzo głodne i potrzebują Twojej pomocy! Wciel się w rolę ptasiej mamy i złap robale w tym samym kolorze, aby nakarmić swoje małe głodomorki. Zadnie nie jest proste, ponieważ musisz skompletować trzy części robaczka, aby móc dostarczyć go do gniazda. Wygrywa ten, kto jako pierwszy zbierze 3 robaczki, każdy w innym kolorze. Potrzebny będzie Ci spryt, celne rzuty i dużo szczęścia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Gra planszowa
W koszyku
Gnaj do celu w PRLu! : rozrywkowa gra planszowa. - Chwaszczyno : Z. P. "Alexander", [2016]. - 1 gra (1 plansza, 4 pionki do gry, 4 cegiełki modernizacji, 4 karty mieszkania, 4 karty zakładu, 1 karta członka PZPR, 1 karta członka ORMO, 1 karta znajomości, 44 karty losu, 4 karty wyposażenia mieszkania, 8 kartek na towar reglamentowany, 64 tabiczki z nazwą towaru, 12 banknotów 10 zł, 4 banknoty 20 zł, 8 banknotów 50 zł, 16 banknotów 100 zł, 8 banknotów 200 zł, 8 banknotów 500 zł, 8 banknotów 1000 zł, 8 banknotów 2000 zł, 8 banknotów 5000 zł, 8 banknotów 10000 zł, 8 banknotów 2000 zł, 8 banknotów 5000 zł, 8 banknotów 10000 zł, 8 banknotów 20000 zł, 4 banknoty 50000 zł, 4 banknoty 100000 zł) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x25x6 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
8+
GRA PLANSZOWA. Zmagania uczestników gry toczą się w realiach Polski Ludowej. Tworzyły je kolejki w sklepach, braki towarów, kartki na żywność i inne artykuły pierwszej potrzeby. Były to też czasy czynów społecznych, pochodów pierwszomajowych i strajków. O jakości życia decydowały też znajomości lub przynależność do partii. Zwycięzcą gry zostaje osoba, która jako pierwsza zdobędzie wszystkie towary luksusowe i reglamentowane, a na końcu samochód.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gorący ziemniak familijny : myśl, kojarz, rzucaj!. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2017]. - 1 gra (1 plansza, 1 ziemniak, 165 kart pytań, 8 pionków, 1 bączek) : karton, tektura, plastik, materiał, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja (4 s. : il. ; 21 cm).
Forma i typ
8+
GRA PLANSZOWA. Każdy gracz ma tylko kilka chwil, by odpowiedzieć na pytanie i rzucić gorący ziemniak przeciwnikowi. Trzeba odpowiadać szybko, rzucać celnie i nie dać się zepchnąć na sam dół planszy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gorący ziemniak junior : myśl, kojarz, rzucaj!. - Chwaszczyno : "Alexander" Piotr Pundzis, [2017]. - 1 gra (1 plansza, 1 ziemniak, 165 kart pytań, 8 pionków, 1 bączek) : karton, tektura, plastik, materiał, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja (4 s. : il. ; 21 cm).
Forma i typ
4+
GRA PLANSZOWA. Każdy gracz ma tylko kilka chwil, by odpowiedzieć na pytanie i rzucić gorący ziemniak przeciwnikowi. Trzeba odpowiadać szybko, rzucać celnie i nie dać się zepchnąć na sam dół planszy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Moje na górze : lihgt : dynamiczna gra dla tych, co mają refleks. - Chwaszczyno : Z. P. Alexander, [2016]. - 1 gra (1 plansza, 1 klepsydra, 4 pionnki, 4 łapki, 110 kart pytań, 1 kostka, 1 podkładka) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 19x29x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Gatunek
Wiek: 8+.
GRA PLANSZOWA. Co ma wielkie oczy? Strach, wieloryb czy kot ze Shreka? Rozwiązań jest milion, wszystko zależy od twojej wiedzy, pomysłowości i refleksu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pamięć : psy. - Chwaszczyno k/Gdyni : "Alexander" Piotr Pundzis, [2018]. - 1 gra (70 kart) : tektura, kolor ; w pudełku 26x16x5 cm + instrukcja (4 strony ; 11x15 cm).
Forma i typ
Wiek: 3+.
GRA PLANSZOWA. Gracz ćwiczy spostrzegawczość, koncentrację, prawidłowość skojarzeń, a przede wszystkim doskonali pamięć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz o Europie : emocjonująca gra : informacje o Europie : dobra zabawa. - Chwaszczyno : Z. P. "Alexander", [2016?]. - 1 gra (97 kart pytań, 12 kart liter, 1 karta z nazwami działów, 4 pionki, 1 kostka, 1 plansza, 80 żetonów, 1 klepsydra, 1 notes, 1 kubek, 1 kulka, 1 katapulta) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x25x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
GRA PLANSZOWA. Gra, w trakcie której uczestnicy odpowiadają na pytania o Europie. Gracze mogą odpowiadać na 388 pytań z 97 kart, a do wyboru mają 1164 odpowiedzi. Tematami pytań i odpowiedzi są: historia, geografia i przyroda, nauka i technika oraz kultura i sztuka Europy. Podczas gry trzeba wykazać się również swoją zręcznością, strzelając z katapulty do celu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wiem! - Chwaszczyno : Z. P. "Alexander", [2018]. - 1 gra (1 plansza, 4 pionki, 55 kart, 35 tabliczej z literami, 35 tabliczej z liczbami, 40 żetonów, klepsydra, katapulta, kulka, kubek) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Gatunek
Wiek: 8+.
GRA PLANSZOWA. Emocjonująca rywalizacja na informacje, umiejętność mnożenia, znajomość ortografii, sprawność fizyczną i zręczność manualną. Gracze przesuwając pionek po torze planszy wykonują zadania, które wyznacza każde z jej pól. Edukacyjny charakter gry łączy się z ćwiczeniami fizycznymi i zręcznościowymi, co gwarantuje dużo dobrej i wartościowej zabawy dla całej rodziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wygibajtus : gra i dobra gimnastyka. - Chwaszczyno : Z. P. "Alexander", 2015. - 1 gra (tblica ze wskazówką, plansza z folii) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x39x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
6+.
GRA PLANSZOWA. Polska wersja Twistera idealnie łączy gimnastykę ze świetną zabawą. Utrzymanie równowagi stając na rękach i stopach na coraz to innych kolorowych polach maty, nie jest takie proste w bliskim towarzystwie innych graczy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej