Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(23)
Forma i typ
Gry i zabawki
(23)
Dostępność
dostępne
(11)
wypożyczone
(4)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
W14 (Młynarska 35a)
(1)
W51 (Bielskiego 3)
(1)
BD13 (Staszica 5a)
(6)
BD36 (Redutowa 48)
(9)
Czytelnia W14 (Młynarska 35a)
(1)
XIICzM (Solidarności 90)
(9)
Autor
Trzewiczek Ignacy
(3)
Daviau Rob
(2)
Lang Eric M
(2)
Mazur Damian
(2)
Naïade
(2)
Nevskiy Oleksandr
(2)
Ostertag Helge
(2)
Sidorenko Oleg
(2)
Almeida Helder
(1)
Billiau Loïc (1983- )
(1)
Caban Jakub
(1)
Cendrero Israel
(1)
Checchetto Marco
(1)
Chiarvesio Andrea
(1)
Corsi Candida
(1)
Cury Fábio
(1)
Dembek Matt
(1)
Deninis Robert
(1)
Drögemüller Jens
(1)
Escudero Alvaro Calvo
(1)
Ferrin Kyle
(1)
Forget Benoît
(1)
Fructus Nicolas (1970- )
(1)
Guardiet Joan
(1)
Guiton
(1)
Idzikowski Bartosz
(1)
Imperowicz Paweł
(1)
Jakimiec Agnieszka
(1)
Kopinski Karl
(1)
Kopinski Stefan
(1)
Kuik Hanna
(1)
Lang Eric M
(1)
Levet Céline
(1)
Levet Yoann
(1)
Lohausen Dennis (1977- )
(1)
Luciani Simone
(1)
Luciani Simone (1977- )
(1)
Lullien
(1)
Makówka Filip
(1)
Mangone Nestore
(1)
Marcussen Christian
(1)
Mazur Agnieszka
(1)
Meylus Anastasia
(1)
Millán Germán P
(1)
Morse Nathan
(1)
Niccolini Stefania
(1)
Perret Charles-Amir
(1)
Portugal Marco
(1)
Rambourg Maxime
(1)
Raoult
(1)
Sabia Danilo
(1)
Santos Sheila
(1)
Schneeberger Alexio
(1)
Sedda Francesco Rugerfred
(1)
Shinall Michael
(1)
Siedlarska Katarzyna
(1)
Simiński Maciej
(1)
Spyra Weronika
(1)
Tipaldi Prosper
(1)
Turczi Dávid
(1)
Valentino Sara
(1)
Valls Edu
(1)
Voto Paolo
(1)
Wehrle Cole
(1)
Wesołowski Piotr (1982- )
(1)
Widulinski Iwo
(1)
Wigge Mathias
(1)
Wiśniewski Piotr
(1)
Wrigh Richard
(1)
Zrom Daniel
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(16)
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(23)
Język
polski
(23)
Odbiorca
14-17 lat
(17)
Młodzież
(13)
Dorośli
(10)
9-13 lat
(9)
Dzieci
(7)
6-8 lat
(4)
18+
(2)
Temat
Gry planszowe
(2)
Gatunek
Gry planszowe
(21)
23 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Rytuał przebudzenia : escape tales / Jakub Caban, Bartosz Idzikowski, Matt Dembek. - Gliwice : Portal Games, © 2019. - 1 gra (122 karty zagadek, 9 kart zatracenia, 18 kart lokacji, story book, plansza, 18 żetonów akcji) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 27x19x7 cm + instrukcja (7 stron : ilustracje ; 26 cm) + storybook (19 stron : ilustracje ; 26 cm..
Wiek: 12+.
GRA PLANSZOWA. Gra karciana oparta na koncepcji escape room, jednak bez limitu czasowego na ukończenie rozgrywki. Gra skupia się na opowiadaniu historii, jej eksploracji oraz rozwiązywaniu zagadek. Decyzje, które podejmiecie w trakcie gry, wpłyną na to, które z zagadek staną wam na drodze, zmienią bieg historii i ukażą wam w finale jedno z dziewięciu możliwych zakończeń.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cyberpunk 2077 : gangi Night City / autorzy gry: Andrea Chiarvesio, Eric M. Lang, Alexio Schneeberger oraz Francesco Rugerfred Sedda. - Knurów : Portal Games, © 2024. - 1 gra (1 dwustronna plansza, 4 plansze gangu, 46 plastikowych figurek, 131 kart, 12 plastikowych podstawek, 2 kości, 164 żetony i znaczniki) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 33x33x9 cm + instrukcja (24 strony : ilustracje ; 28 cm).
Wiek: 14+.
GRA PLANSZOWA. "Cyberpunk 2077: gangi Night City" oddaje w twoje ręce kontrolę nad gangiem walczącym na ulicach nigdy niegasnącego Night City. Ta wojna przyciągnie uwagę Korporacji, Policji lub NetWatch, które zrobią wszystko, by wgnieść cię w ziemię. Tylko najtwardsi przetrwają, tylko najzuchwalsi zostaną zapamiętani.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Cthulhu : death may die = Cthulhu : strach przed nieznanym / autorzy gry Rob Daviau, Eric M. Lang & Marco Portugal ; ilustracje Helder Almeida, Nicolas Fructus, Stef Kopinski, Karl Kopinski, Prosper Tipaldi, Iwo Widulinski, Richard Wrigh i Daniel Zrom ; przekład Paweł Imperowicz, Damian Mazur, Robert Deninis. - Knurów : Portal Games, © 2024. - 1 gra (46 plastikowych figurek, 16 kafli, plansza scenariusza, plansza nieznanego, 10 plansz badaczy, 64 karty mitów, 90 kart odkryć, 8 kart niepoczytalności, 6 kart scenariuszy, 6 kart potworów scenariusza, 8 kart przedwiecznych, 2 karty popleczników Przedwiecznego, 12 kart nieznanych reliktów, 23 karty nieznanych potworów, 4 karty nieznanych mitów, 8 kości, 5 plastikowych podstawek, 30 znaczników macek, 166 żetonów) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 33x33x13 cm + instrukcja (28 stron : ilustracje ; 26 cm).
Wiek: 14+.
GRA PLANSZOWA. Niezależna gra kooperacyjna, która zanurza graczy w przerażające wydarzenia wyjęte z koszmarów, zagrażające rzeczywistości oraz ich własnej stabilności psychicznej. W nowej edycji dodaje świeżą serię scenariuszy, wprowadzając nowych Przedwiecznych wrogów wraz z ich zwolennikami i dodatkowe narzędzia dla graczy. W trakcie gry, postacie badaczy balansują na granicy szaleństwa, które może zarówno wspomagać ich działania, jak i prowadzić do ich zguby. Waszym głównym zadaniem jest przerwanie rytuału kultystów, co pozwoli na atakowanie osłabionego Boga i może uratować świat przed zagładą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Stranger things : po drugiej stronie / autor gry Rob Daviau. - Knurów : Portal Games, © 2023. - 1 gra (1 dwustronna plansza, 6 planszy postaci, 6 figurek postaci, 7 figurek przeciwników, 1 znacznik Jedenstki, 125 kart, 77 żetonów trudności, 4 znaczniki postaci, 2 podstawki) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x26x7 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 26 cm).
Wiek: 12+.
GRA PLANSZOWA. W „Stranger Things : po drugiej Stronie” gracze wchodzą w rolę dzieciaków z Hawkins, by powstrzymać funkcjonariuszy złowrogiej agencji i potwory przybyłe z Drugiej Strony. Przed wami 2 sezony pełne elementów, postaci i wyzwań rodem z serialu. Gracze muszą współpracować, by razem poradzić sobie z zagrożeniami reprezentowanymi przez stosy żetonów Trudności. Pomóżcie Jedenastce, uratujcie Willa, ucieknijcie agentom, wyprawcie się na Drugą Stronę – wszystko to czeka waszą drużynę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ankh : bogowie Egiptu / autor gry Eric M. Lang ; ilustracje Adrian Smith. - Knurów : Portal Games, © 2021. - 1 gra (80 plastikowych figurek, 20 plastikowych podstawek, 5 żetonów Ankh, 1 znacznik wydarzenia, 1 mapa, 2 plansze główne, 10 plansz bogów, 46 kart, 197 żetonów, 4 podstawki znaczników) : karton, tektura, plastik ; kolor ; w pudełku 33x33x13 cm + instrukcja (32 strony : ilustracje ; 28 cm) + księga scenariuszy (16 stron : ilustracje ; 32 cm).
Wiek: 14+.
GRA PLANSZOWA. Zostań jednym z pięciu egipskich bogów i przejmij władzę nad krajem! Zyskaj swoich wyznawców i spraw, by Twoje imię przetrwało przez kolejne tysiąclecia. Bestsellerowa gra planszowa "Ankh. Bogowie Egiptu" będzie początkiem przygody, której nie będziesz w stanie przerwać. Nie jest tajemnicą, że pamięć wyznawców jest karmą bogów. Imiona popadające w odmęty zapomnienia sprawiają, że ich właściciele powoli słabną, kurczą się i znikają. Wielu już odeszło na wieki. Zostało jedynie pięciu egipskich bogów, którzy muszą stanąć do walki o ludzkie dusze. Gracz musi wykazać się zdolnością strategicznego myślenia i planowania kilka kroków do przodu. Wcielenie się w jednego z pięciu bogów nie jest proste. Tym bardziej że nieustannie trzeba rozwijać swoją postać i nawiązywać nowe sojusze, aby całkowicie zdominować przeciwników.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Pasikonik i Mrówka / Yoann Levet z pomocą Céline Levet ; ilustracje Naïade ; adaptacja bajki Benoît Forget ; tłumaczenie Nathan Morse, Piotr Wiśniewski. - Gliwice : Portal Games, © 2017. - 1 gra (1 plansza, 48 kart ścieżek, 20 kostek, 14 kart zapasów, 6 kart zdolności) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 22x15x6 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 19 cm).
8+.
GRA PLANSZOWA. Inspirowana bajką Ezopa i La Fontaine. Gracze muszą zgromadzić zapasy, które prowadzą do zwycięstwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyprawa Darwina / projekt gry Simone Luciani i Nestore Mangone ; ilustracje Paolo Voto ; autor instrukcji Jaonathan Cox ; tłumaczenie Katarzyna Siedlarska. - Knurów : Portal Games, © 2022. - 1 gra (1 plansza główna, 16 kart załogi, 56 żetonów pieczęci, 16 żetonów wiedzy tymczasowej, 12 żetonów specjalnych pieczęci, 16 żetonów muzeum, 16 żetonów okazów, 30 znaczników badań, 2 żetony soczewki, 40 żetonów monet, 12 kafli misji, 12 kafli akcji specjalnej, 8 kafli korespondencji, 1 drewniany znacznik HMS Beagle, 28 kafli celu, 1 pomoc gracza, 4 plansze gracza, 12 drewnianych znaczników odkrywców, 20 drewnianych znaczników robotników, 20 drewnianych znaczników namiotu, 16 drewnianych znaczników kostek, 4 drewniane znaczniki statku, 46 żetonów znaczków, 24 żetonów soczewki gracza, 8 kart akcji Alfreda, 8 kart toru premii Alfreda) : karton, tektura, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x6 cm + instrukcja (36 stron : ilustracje ; 28 cm).
Wiek: 14+.
GRA PLANSZOWA. Wyrusz w podróż statkiem i przemierzaj wyspy Galapagos, aby odnaleźć nieznane wcześniej okazy roślin i zwierząt i przesłać je do muzeum do dalszych badań. Dzięki temu przyczynisz się do rozwoju Teorii Ewolucji. Innowacyjny system rozwoju robotników, eksploracja wysp Galapagos, kolekcjonowanie okazów, morskie podróże, wielowymiarowa interakcja między graczami i wiele źródeł Punktów Zwycięstwa - wszystko to składa się na głęboko tematyczną i rozbudowaną mechanicznie grę planszową.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Clash of cultures : epicka gra w budowanie imperium / autor Christian Marcussen. - Monumentalna edycja polska. - Knurów : Portal Games, © 2021. - 1 gra (4 kafle Obszarów Startowych, 4 plansze Gracza, 58 kart Wydarzeń, 42 karty Akcji, 38 kart Celów, 8 kart Cudów, 45 kart Przywódców, 16 kafli Zwykłych Obszarów, 5 kafli Obszarów Startowych, 200+ kosteczek, 9 kości 12-ściennych, 4 znaczniki Drewna, 1 znacznik Rundy, 1 Tor Rund, 4 Pomoce Gracza, 15 plansz Cywilizacji, 4 znaczniki Idei, 4 znaczniki Żywności, 4 znaczniki Złota, 6 znaczników Jałowej Ziemi, 186 elementów miasta, 164 Jednostki, 60 żetonów Nastroju, 4 znaczniki Rudy, 50 żetonów Kultury, 1 znacznik Pierwszego Gracza) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 32x32x13 cm + instrukcja (36 stron : ilustracje ; 28 cm).
14+.
GRA PLANSZOWA. ogromna, strategiczna gra planszowa, w której przyjdzie nam poprowadzić jedną 15 historycznych kultur do rozwoju i dominacji. To gra cywilizacyjna w pełnym tego słowa znaczeniu, gdzie znajdziemy 20 kafelków planszy, kilkadziesiąt żetonów, ponad setkę kart i kilkaset figurek. Przewodząc rodzącej się cywilizacji, będziemy odkrywać nowe tereny, pozyskiwać z nich zasoby, zakładać i rozwijać miasta oraz podbijać wroga. Przebieg i wygląd rozgrywki z pewnością zachwyci wszystkich fanów komputerowej serii Civilization. W Edycji Monumentalnej Clash of Cultures znajdziemy zaktualizowaną wersję gry razem z dodatkiem Cywilizacje oraz minidodatkiem Aztekowie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Bitoku / projekt gry Germán P. Millán ; ilustracje Edu Valls ; zasady dla trybu solo Dávid Turczi ; przekład Piotr A. Wesołowski. - Knurów : Portal Games, © 2022. - 1 gra (1 plansza, 14 wymiennych elementów planszy, 4 plansze gracza, 4 chorągwie, 12 kości, 1 znacznik wielkiego ducha, 1 znacznik pogody, 12 znaczników graczy, 44 znaczniki pielgrzymów, 20 znaczmików Kodam, 24 znaczniki budynków, 72 znaczniki zasobów, 24 kafelki budynków, 6 kafelków budynków starożytnych, 5 kafelków skarbów jeziora, 32 kafelki kryształów, 24 kadelki duchów Mitama, 32 kafelki ważek, 18 kafelków Torii, 13 kafelków Głazów Iwakura, 1 kafelek podstawy Tengu, 111 kart, 58 amuletów, 32 znaczniki mnozników zasoów, 12 znaczników Hikaru, 4 arkusze pomocy) : karton, tektura, plastik, drwno, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (32 strony : ilustracje ; 28 cm).
Wiek: 14+.
GRA PLANSZOWA. Bitoku to ogromna, średniej ciężkości gra euro z mnóstwem negatywnej interakcji i fenomenalną szatą graficzną inspirowaną japońską mitologią. Wielki Duch, opiekun pradawnych Kniei, szykuje się do odejścia. Na jego miejsce zostanie wybrany jeden z duchów Bitoku, lecz by dostąpić tego zaszczytu, będzie on musiał wykazać się nieprzeciętnymi zasługami. Każda z czterech rund Bitoku symbolizuje jeden rok i podzielona jest na cztery pory. Podczas Wiosny każdy z was dobiera na rękę nowe karty pomocników Yokai. Najważniejszą porą jest Lato, kiedy będziecie wykonywać akcje główne możecie wówczas zagrać kartę Yokai z ręki, użyć odblokowanej kości lub przeprawić swojego Yokai przez rzekę na planszy. Akcje te wykonujecie naprzemiennie, dopóki wszyscy nie spasujecie. Następnie nadchodzi Jesień, kiedy to w domu Wielkiego Ducha ustalicie kolejność graczy na następną rundę. Z kolei podczas Zimy zbieracie z planszy swoje kości i kładziecie je z powrotem na planszach graczy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajemnicze domostwo / Oleksandr Nevskiy i Oleg Sidorenko. - Gliwice : Portal Games, cop. 2017. - 1 gra (19 kart postaci dla Ducha, 19 kart lokacji dla Ducha, 20 kart przedmiotów dla Ducha, 19 kart postaci dla śledczych, 19 kart lokacji dla śledczych, 20 kart przedmiotów dla śledczych, 84 karty snów, 12 pionków śledczych, 6 plansz śledczych, 6 żetonów śledczych, 1 plansza kalendarza, 1 znacznik czasu) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (8 s. : il. ; 28 cm).
Dla dzieci 8+.
GRA PLANSZOWA. Grupa śledczych trafia do nawiedzonego domu, by rozwikłać jego zagadkę. Mają siedem nocy na odkrycie sprawcy popełnionej przed laty zbrodni. W grę z powodzeniem można grać w większej grupie, jak i w parze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Tajemnicze domostwo : ukryte tropy : dodatek do niezwykłej gry towarzyskiej / Oleksandr Nevskiy i Oleg Sidorenko. - Gliwice : Portal Games, © 2017. - 1 gra (42 karty snów, 12 kart postaci, 12 lart lokacji, 12 kart przedmiotów, 3 karty wskaźników fałszywych tropów) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 20x20x4 cm + instrukcja (1 karta : ilustracje ; 18 cm).
Dla dzieci 8+.
GRA PLANSZOWA. Wszyscy myśleli, że sekrety willi w Warwick zostały rozwikłane, a duch odnalazł wieczny spokój. Jednakże nowe znaki zaczęły wychodzić na jaw - nowe miejsca, podejrzani i przedmioty niewiadomego pochodzenia - niespokojny duch przebudził się na nowo. Tajemnicze Domostwo: Ukryte tropy to pierwszy dodatek do gry Tajemnicze Domostwo. Rozwikłanie zbrodni jeszcze nigdy nie było tak ciężkie, a przed śledczymi pojawiły się nowe możliwości. W środku znajdziecie wiele dodatkowych kart urozmaicających podstawową wersję gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Era innowacji : gra osadzona w świecie Terra Mystica / Helge Ostertag, Alvaro Calvo Escudero. - Knurów : Portal Games, © 2023. - 1 gra (1 plansza główna, 1 plansza kolejności tury, 1 plansza nauki, 7 plansz planowania, 1 podstawowa plansza innowacji, 2 dodatkowe sekcje planszy innowacji, 48 ksiąg, 56 żetonów terenu, 21 żetonów miasta, 12 różnych frakcji, 5 kafelków opisu akcji, 7 kart planowania, 10 żetonów premii rundy, 48 żetonów kompetencji, ) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 21x21x6 cm + instrukcja (24 strony : ilustracje ; 30 cm) + instrukcja Automa (8 stron : ilustracje ; 30 cm).
Wiek: 14+.
GRA PLANSZOWA. Era Innowacji to nowe podejście autorów do klasycznej Terra Mystica. Czerpie z pierwowzoru to co najlepsze i zwiększa jego regrywalność. W instrukcji wyraźnie zaznaczono miejsca z regułami zmienionymi w stosunku do pierwowzoru, tak by fani klasyka bez trudu zasiedli do nowej gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Projekt Gaja : na podstawie Terry Mystiki / Helge Ostertag, Jens Drögemüller. - Knurów : Portal Games, © 2024. - 1 gra (1 plansza rozwoju, 1 plansza punktowania, 7 dwustronnych plansz frakcji, 10 kafli sektorów kosmosu, 10 żetonów punktowania rundy, 6 żetonów punktowania końowego, 10 żetonów wzmocnienia, 36 żetonów technologii podstawowych, 15 żetonów technologii zaawanspowanych, 6 stacji kosmicznych, 19 żetonów przymierza, 15 znaczników przymierza, 20 znaczników akcji, 147 szczegółowych budynków oraz jednostek, ponad 300 plastikowych komponentów, 25 kart automy) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 21x21x6 cm + instrukcja (24 strony : ilustracje ; 30 cm) + instrstukcja Automa Factory (8 stron : ilustracje ; 30 cm).
Wiek: 14+.
GRA PLANSZOWA. Samodzielna gra planszowa będąca kosmiczną, bardziej zaawansowaną odsłoną "Terra Mystica" i "Ery Innowacji". Rozwiń swoje imperium galaktyczne drogą pokojowego rozwoju. Terraformuj i zasiedlaj planety, buduj infrastrukturę, rozwijaj technologie. Zadecyduj, czy lepiej rozwijać się w pobliżu innych frakcji, by zyskać moc i partnerów handlowych, czy szukać izolacji, by mieć większe możliwości ekspansji. Na jakich nowych technologiach skupisz się, by ulepszyć potencjał swojej frakcji?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szalone wózki : zwariowane wyścigi dla 3-8 kierowców / Charles-Amir Perret ; ilustracje Anastasia Meylus. - Gliwice : Portal Games, 2016. - 1 gra (72 karty, plansza startowa, 4 dwustronne plansze toru, 9 plansz graczy, 4 liczniki doładowania, 4 prędkościomierze, 8 ekranów gracza, 16 żetonów doładowania, 29 żetonów przeszkód, 14 żetonów Samotnego wolka, 5 żetonów ulepszeń, 4 żetony rozgrywki zaawansowanej, 4 drewniane wózki) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 29 cm).
Wiek: 8+.
GRA PLANSZOWA. W grze Szalone Wózki dwie do czterech dwuosobowych drużyn wcielają się w role kierowców tytułowych pojazdów i rywalizują o pierwsze miejsce w Wielkim Wyścigu Wózków. Każda drużyna składa się z dwóch kierowców: siedzącego z przodu i siedzącego z tyłu. Każdy kierowca steruje innymi działaniami Wózka, np. przyspieszaniem, hamowaniem, skręcaniem itd. Aby wygrać, kierowcy z jednej drużyny muszą wykonywać skoordynowane działania, ale nie wolno im uzgadniać ze sobą swoich poczynań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wielka księga szaleństwa / gra autorstwa Maxime Rambourg, ilustrowana przez Naïade ; tłumaczenie Aga Jakimiec. - Gliwice : Portal Games, cop. 2016. - 1 gra (1 plansza, 48 kart klątw, 35 kart szaleństwa, 56 kart zaklęć, 8 arkuszy adeptów magii, 17 kart Grymuaru, 1 znacznik przywołania - książka, 1 znacznik rundy - kapelusz, 1 żeton aktywnego gracza, 16 żetonów żywiołów) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x26x7 cm + instrukcja (12 s. : il. ; 25 cm).
12+.
GRA PLANSZOWA. Gracze wcielają się w uczniów szkoły czarodziejskiej, którzy nieopatrznie otworzyli prastary wolumin i uwolnili kryjące się w nim potwory. Aby zamknąć ponownie księgę i uwięzić w niej wszystkie stwory gracze muszą współpracować, uczyć się nowych zaklęć i poszerzać swoje umiejętności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szczury z Wistar / Danilo Sabia i Simone Luciani ; ilustracje Candida Corsi i Sara Valentino ; instrukcja i historia Stefania Niccolini ; tłumaczenie Agnieszka Mazur i Damian Mazur. - Knurów : Portal Games, © 2024. - 1 gra (1 plansza główna, 4 plansze gracza, 6 segmentów koła, 180 kart wynalazków, 13 kart celów, 10 kart misji, 5 kart bohaterów, 25 kafelków myszy, 2 kafelki sera, 20 żetonów ruchu, 10 żetonów drzwi, 4 żetony elektryczności, 5 żetonów umiejętności, 12 żetonów jokera, 18 znaczników drewna, 18 znaczników metalu, 12 żetonów mnożnika, 12 znaczników 1x, 4 kafelki podsumowania, 24 żetony łóżek, 24 kafelki podziemia, 40 kostek, 20 dysków, 36 pionów robotnika, 12 pionów przywódcy, 8 pionów namiotu,7 kart akcji, 7 kart eksploracji, 6 kart toru) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 32x23x7 cm + instrukcja (20 stron : ilustracje ; 30 cm) + instrukcja wariantu solo (12 stron : ilustracje ; 30 cm).
Wiek: 13+.
GRA PLANSZOWA. W grze Szczury z Wistar wcielisz się w rolę przywódcy inteligentnych szczurów, które uciekły z laboratorium, by zbudować własną cywilizację. Czeka na Ciebie odkrycie sekretów ludzkiego domostwa i opracowania sprytnych wynalazków, które zapewnią Ci przewagę nad rywalami. Ta zaawansowana gra euro oferuje fascynujący temat i ciekawą mechanikę, łączącą zarządzanie robotnikami, budowę tableau (czyli gromadzenia w swoim obszarze różnych elementów gry, np. kart i zarządzanie nimi) oraz eksplorację terenu. Dodatkowo możesz wcielić się w rolę solowego gracza i zmierzyć się ze Szczurobotem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Biały zamek / Sheila Santos & Israel Cendrero ; ilustracje Joan Guardiet ; tłumaczenie Filip Makówka. - Knurów : Portal Games, © 2024. - 1 gra (77 kart, 83 tekturowe elementy, 5 plansz, 85 drewnianych elementów, 15 kości) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 21x21x6 cm + instrukcja (20 stron : ilustracje ; 21 cm).
Wiek: 12+.
GRA PLANSZOWA. Japonia 1761 roku, prowincja Harima. Daimyo Sakai jest jdnym z najważniejszych doradców szogunatu Edo i rządzi regionem z zamku Himei. W najlepszym interesie lokalnych klanów leży zatem wkradanie się w łaski klanu Sakai. Aby zdobyć wpływy będą musieli wprowadzić członków swojej rodziny na każdy poziom życia w Białym Zamku, od ról politycznych i stanowisk wojskowych po ogrodników. Gra planszowa euro z niespotykaną kondensacją rozgrywki. Wysyłaj swoich robotników na dwór Himeji, rozmieszczaj kości do wykonania akcji i zbuduj swoją paletę możliwości tak, by każdy ruch pociągał za sobą łańcuch efektów. Przed tobą raptem 9 tur - zrób wszystko, by wycisnąć z nich zwycięstwo.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. GP (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Marvel Zombies / autorzy gry Michael Shinall & Fábio Cury na podstawie projektu autorstwa Guiton, Lullien & Raoult ; ilustracje Marco Checchetto. - Knurów : Portal Games, © 2022. - 1 gra (87 figurek postaci, 6 kolorowych podstawek, 6 plastikowych plansz, 12 wskaźników, 6 kości, 9 kafelków planszy, 12 kart postaci, 128 minikart, 41 żetonów) : karton, tektura, drewno, plastik, kolor ; w pudełku 33x33x11 cm + instrukcja (44 strony : ilustracje ; 28 cm).
Wiek: 14+.
GRA PLANSZOWA. Marvel Zombies to samodzielna gra kooperacyjna, w której wcielacie się w superbohaterów zamienionych w zombie. Będziecie wspólnie polować na świeże mózgi i walczyć z agentami i herosami kontrolowanym przez mechanikę gry. Wypełniajcie zadania, pokonujcie Wrogów i zaspokajajcie Głód! Eliminowanie Wrogów i pożeranie Postronnych wzmacnia moce postaci, ale grozi utratą kontroli i niepowstrzymaną furią. Tylko dzięki współpracy odnajdziecie klucz do ocalenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Osadnicy : narodziny imperium / Ignacy Trzewiczek. - Knurów : Portal Games, © 2022. - 1 gra (220 kart, 4 plansze frakcji, 1 plansza punktacji, 4 znaczniki frakcji, 1 znacznik rundy, 1 żeton pierwszego gracza, 24 żetony złota, 18 żetonów plądrowania, 10 żetonów obrony, 6 żetonów mnożenia,, 4 żetony Egiptu, min. 126 drewnianych znaczników) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 28 cm).
Wiek: 10+.
GRA PLANSZOWA. Cztery światowe potęgi odkrywają nowe obszary obfitujące w surowce i możliwości. Rzymianie, Barbarzyńcy, Egipcjanie oraz Japończycy – wszyscy chcą poszerzyć granice swoich imperiów, obejmując w posiadanie nowe terytoria. Wznoszą budynki, aby zwiększyć swoją potęgę ekonomiczną, eksploatują kopalnie oraz rozwijają farmy, aby pozyskiwać surowce, budują baraki, żeby szkolić swoich żołnierzy. Wkrótce nowy obszar okazuje się być za mały dla nich wszystkich i rozpoczyna się wojna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Robinson Crusoe : przygoda na Przeklętej Wyspie / gra autorstwa Ignacego Trzewiczka. - Knurów : Portal Games, © 2021. - 1 gra (1 plansza, 11 kafelków wyspy, 134 żetony, 81 drewnianych znaczników, 1 znacznik pierwszego gracza, 12 kości, 20 pionków, 73 karty wydarzeń, 52 karty tajemnic, 3 karty wraku, 90 kart przygód, 30 kart pomysłów, 1 karta specjalna, 8 kart przedmiotów startowych, 16 kart bestii, kartai pion Piętaszek, karta i pion Pies, 4 karty scenariuszy, 4 karty postaci) : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 30x30x8 cm + instrukcja (40 stron : ilustracje ; 23 cm).
Wiek: 8+.
GRA PLANSZOWA. Tym razem porywamy was na bezludną wyspę i rzucamy w wir niezwyklych przygód, które przytrafią się grupie rozbitków. Wcielcie się w rozbitków na bezludnej wyspie i walczcie o przetrwanie. Będziecie odkrywać teren, budować szałas, zdobywać bronie, tworzyć przedmioty, szukać pożywienia, walczyć z bestiami i chronić się przed złą pogodą.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej