Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
W32 (Solidarności 90)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(3)
Autor
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(2)
Basiuk Tomasz
(1)
Bratkowski Stefan (1934-2021)
(1)
Broniarek Zygmunt (1925-2012)
(1)
Elliot Robert (1950- )
(1)
Gołębiowski Janusz (1928- )
(1)
Greenberg Lisa
(1)
Górski Jerzy
(1)
Hughes Mark (1965- )
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Szyfter Jerzy
(1)
Witkowska Magda
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Psychoterapeutki i psychoterapeuci
(1)
Temat
Zarządzanie
(2)
Decyzje
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Marketing szeptany
(1)
Marketing wirusowy
(1)
Menedżerowie
(1)
Terapia skoncentrowana na emocjach
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Psychologia
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Klasyka Zarządzania. Złota Kolekcja)
Indeks.
By osiągnąć sensowną efektywność, nie wystarczy być inteligentnym, ciężko pracować i znać się na rzeczy. Nie wymaga ona jednak żadnego specjalnego daru, talentów czy szczególnego treningu. Nie wymaga - w przypadku menedżera - niczego specjalnie skomplikowanego. Na efektywność składa się suma nawyków i zabiegów, które nie są czymś "wrodzonym". Właśnie o nich mówi ta książka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 73407 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Światowe Bestsellery Biznesowe)
Indeks.
Książka "Praktyka zarządzania" to pierwsze spojrzenie na sztukę zarządzania oraz przedsiębiorstwo jako na całość. To pierwszy opis zarządzania jako oddzielnej funkcji i specyficznej pracy oraz roli menedżera jako przedmiotu odrębnej od innych odpowiedzialności. Pokazuje przedsiębiorstwo w trzech wymiarach: po pierwsze jako „biznes”, czyli instytucję, która istnieje po to, by produkować wyniki ekonomiczne poza sobą samą, czyli na rynku i dla klienta, po drugie jako „organizację”, opartą na składniku ludzkim i mającą charakter społeczny, taką, która zatrudnia pracowników, musi ich rozwijać, płacić im, tudzież organizować ich dla produktywności, a z tego tytułu wymaga rządzenia, ucieleśniając określone wartości i formując konieczne relacje między władzą a odpowiedzialnością, po trzecie jako „instytucję społeczną”, osadzoną w społeczeństwie i w społeczności lokalnej, a więc znajdującą się pod wpływem interesu publicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 257-261. Indeks.
Podręcznik kreowania szumu medialnego. Jest znakomitym wprowadzeniem do tematyki szeroko rozumianego buzzmarketingu. Mark Hughes należy do tych praktyków, którzy traktują marketing szeptany (buzzmarketing) nie jako zestaw narzędzi, ale jako sposób myślenia, który ma natchnąć całą marketingową komunikację. Autor prowokuje do myślenia i inspiruje, dlatego książka ta powinna stać się lekturą obowiązkową nie tylko dla osób zarządzających marką i planujących strategie komunikacyjne, ale także dla działów kreatywnych w agencjach reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71369 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Psychologia)
Bibliografia na stronach 279-292.
Kompleksowe wprowadzenie do EFT – metody, która stawia emocje w centrum procesu zmiany. Terapia skoncentrowana na emocjach. Teoria i praktyka to przewodnik po jednym z najbardziej wpływowych podejść współczesnej psychoterapii. Autorzy, światowi liderzy EFT, przeprowadzają czytelnika przez pełny proces terapeutyczny – od pierwszego kontaktu z klientem po świadome zakończenie pracy. To książka dla terapeutów, którzy chcą dogłębnie rozumieć emocje – i pracować z nimi z większą precyzją, empatią i skutecznością
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82345 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej