Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(1)
Autor
Kończak Jarosław
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Boże Narodzenie
(1)
Konsumpcja (ekonomia)
(1)
Reklama
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 241-254.
Pierwsza w Polsce książka w całości poświęcona fenomenowi świątecznych reklam bożonarodzeniowych. Autor analizuje ponad tysiąc spotów reklamowych z XXI wieku. To opowieść o tym, jak reklamy budują naszą wyobraźnię świąt — pokazując bliskość, emocje, magię, odgrywając rolę współczesnej „Opowieści wigilijnej”
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83174 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej