Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(3)
Autor
Chomiczewski Witold
(1)
Domański Henryk (1952- )
(1)
Frydrych Aneta
(1)
Grenda Wojciech
(1)
Lubasz Dominik
(1)
Maciaszczyk Anna
(1)
Majczak-Górecka Kinga
(1)
Przybysz Dariusz
(1)
Przybysz Karolina
(1)
Przybysz Kinga
(1)
Szkurłat Adam
(1)
Wawrzyńczak Julia
(1)
Wirska Paulina
(1)
Wyrzykowska Katarzyna Magdalena
(1)
Zawadzka Kinga
(1)
Łuczak Joanna (prawo)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Adwokaci
(1)
Inspektorzy ochrony danych
(1)
Radcy prawni
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Sędziowie
(1)
Temat
Audycje radiowe
(1)
Dane osobowe
(1)
Gust
(1)
Inspektorzy ochrony danych
(1)
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji
(1)
Muzyka
(1)
Ochrona danych osobowych
(1)
Odbiór dzieła sztuki
(1)
Odpowiedzialność cywilna
(1)
Odpowiedzialność karna
(1)
Polacy
(1)
Prawo Unii Europejskiej
(1)
Profilowanie danych osobowych
(1)
Przetwarzanie danych
(1)
Radio Maryja
(1)
Rozgłośnia radiowa
(1)
Sankcja administracyjna
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura i sztuka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 62562 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 289-305. Indeks.
Książka rzuca światło na aktualne dyskusje dotyczące procesów kształtowania się klas społecznych w Polsce, tego, czy i na ile pozycja społeczna wiąże się ze sposobem, w jaki żyjemy: Co lubimy, gdzie bywamy, co nas interesuje? Kto słucha muzyki poważnej, a kto disco-polo? Kto łączy skrajne upodobania? Czy awans społeczny wywołuje zmianę preferencji i nawyków? Czy pochodzenie społeczne ma znaczenie dla tego, co nam się podoba, a może ważniejsza jest szkoła? Odpowiedzi na te oraz wiele innych pytań znajdzie czytelnik w tej książce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71722 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dla adwokatów, radców prawnych, sędziów, inspektorów ochrony danych, koordynatorów ochrony danych osobowych, pracowników działów: HR, sprzedaży, marketingu i PR.
Bibliografia, netografia na stronach 491-498.
Publikacja jest kompleksowym opracowaniem praktycznych aspektów obowiązywania przepisów o ochronie danych osobowych, w tym w szczególności ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. Struktura książki została podzielona na zagadnienia ogólne, odpowiadające zasadniczym kwestiom unormowanym w przepisach RODO, oraz zagadnienia szczegółowe, obejmujące wybrane obszary działalności administratora, mające swoje specyficzne regulacje na styku RODO i krajowych aktów prawnych (kodeksu pracy, prawa telekomunikacyjnego, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną itp.). Walorem publikacji jest jej praktyczny charakter i odniesienie do najbardziej aktualnych poglądów, wytycznych i tendencji orzeczniczych. Książka uwzględnia zarówno bieżące orzecznictwo sądów administracyjnych i TSUE, jak i aktualną linię orzeczniczą prezentowaną przez Prezesa UODO. Autorzy podjęli się także analizy najnowszych wytycznych i opinii europejskich organów ochrony danych osobowych, takich jak Europejska Rada Ochrony Danych czy Europejski Inspektor Ochrony Danych. Książka przeznaczona jest dla praktyków – adwokatów, radców prawnych i sędziów, jak również inspektorów ochrony danych, koordynatorów ochrony danych osobowych, osób odpowiedzialnych w organizacjach za ochronę danych osobowych. Zainteresuje też pracowników działów HR, m.in. w związku z rekrutacją, zatrudnieniem, przetwarzaniem danych w ramach pracy zdalnej oraz badaniem trzeźwości, a także osoby odpowiedzialne w organizacji lub nadzorujące zagadnienia compliance oraz ochronę danych osobowych, pracowników działów sprzedaży, marketingu i PR.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 76302 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej