Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(8)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(2)
Placówka
Odolanka (Ordona 12F)
(2)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(6)
Autor
Radwańska Anna (pedagogika)
(3)
Green Shannon
(2)
Reid Gavin (1950- )
(2)
Zakrzewska Izabela
(2)
Adryjanek Anna
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Braun Eldon M. (1943- )
(1)
Davis Ronald D. (1942- )
(1)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(1)
Różyńska Małgorzata
(1)
Skoczylas Grażyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Klasa 5.
(1)
Klasa 6.
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Pedagodzy
(1)
Przedszkola
(1)
Szkoły średnie
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Temat
Dysleksja i dysgrafia
(6)
Dziecko
(3)
Czytanie
(2)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(2)
Nauczanie
(2)
Pisanie
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dysleksja i dysgrafia - poradnik
(1)
Dziecko - rozwój psychofizyczny - korekcja - poradnik
(1)
Dziecko z dysleksją
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Funkcje poznawcze
(1)
Pisanie - korekcja - poradnik
(1)
Terapia poznawcza
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Uczucia
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Gatunek
Poradnik
(3)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Poradnik metodyczny
(1)
Poradniki
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Psychologia
(1)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43223 (1 egz.)
E-book
W koszyku
E-BOOK. Poradnik dla rodziców i nauczycieli pomocny w diagnozowaniu trudności w przyswajaniu wiedzy przez uczniów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61615 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak pomóc dziecku z dysleksją : poradnik dla rodziców i nauczycieli / Anna Radwańska. - Wydanie I. - Warszawa : Difin, copyright 2017. - 202 strony : ilustracje ; 23 cm.
(Engram)
Bibliografia na stronach 200-202.
Poradnik napisany został z myślą o rodzicach, którzy chcą zdobyć potrzebną i praktyczną wiedzę na temat dysleksji. Autorka omawia zjawisko dysleksji rozwojowej, typy dysleksji, objawy i symptomy wczesnego występowania ryzyka dysleksji. Podkreśla rolę rodziców, nauczycieli, rówieśników w edukacji dziecka z dysleksją.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66597 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61198 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zbiór wypróbowanych i efektywnych metod pracy z dziećmi z diagnozą dysleksji. Zawarte w książce ćwiczenia i pomysły mogą być łatwo modyfikowane i dostosowywane do różnych rodzajów zajęć. Są odpowiednie dla dzieci i młodzieży w przedziale wiekowym od 5. do 19. roku życia. Nie wymagają też żadnego specjalnego wyposażenia. Wzbogacono je opisami wyjaśniającymi naturę dysleksji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Dla nauczycieli, terapeutów, osób pracujących z uczniami ze specyficznymi trudnościami w nauce uczęszczającymi do klas starszych (5-8) szkoły podstawowej.
Bibliografia, netografia na stronach 225-226.
Książka jest drugą częścią publikacji na temat terapii pedagogicznej. Poradnik napisany jest z myślą o nauczycielach, terapeutach, pracujących z uczniami szkoły podstawowej (klasy 5–8) ze specyficznymi trudnościami. Dysleksja rozwojowa to specyficzne trudności w nauce czytania i pisania, spowodowane opóźnieniami i zaburzeniami w rozwoju funkcji percepcyjno-motorycznych oraz językowych. Ze względu na wielowymiarowość problemu wymagana jest skuteczna organizacja pracy z uczniami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66633/II (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliografia na stronach 257-258.
Książka przeznaczona dla terapeutów i nauczycieli pracujących na co dzień z dziećmi mającymi różne dysfunkcje. Można w niej znaleźć programy rewalidacji, które pomogą w codziennych obowiązkach, oraz scenariusze zajęć z opracowanymi kartami pracy gotowymi do wykorzystania podczas terapii z podziałem na zaburzone funkcje: wzrokową, słuchowo-językowoą i koordynację wzrokowo-ruchową, a także dla uczniów z zaburzeniami, m. in. zespolem Aspergera, autyzmem, upośledzeniem w stopniu lekkim, z niedosłuchem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66633/I (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej